Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:37:17 GMT

بارش برف موجب کندی تردد در جاده های خلخال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۶۳۷۲

بارش برف موجب کندی تردد در جاده های خلخال شد

معروف خسروی روزجمعه در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: ارتفاع برف که از شب گذشته در سطح همه جاده‌های کوهستانی این شهرستان آغاز شده هم‌اکنون  به بیش از ۲۰ سانتیمتر در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم رسیده است.

وی از برف روبی، نمک‌پاشی و تیغه‌زنی جاده‌های کوهستانی با استفاده از ماشین‌آلات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای خلخال خبرداد و افزود: علاوه بر  راه ارتباطی خلخال به اسالم هم اکنون راهداران درهمه مسیرهای برف‌گیر مشغول برف‌روبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: در حال حاضر به استثنای جاده مسدود شده از برف خلخال به پونل، ماسوله و ماسال سایر راه‌های ارتباطی بین شهری این شهرستان باز و تردد خودروها در جاده های کوهستانی  با کمک زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

او گفت: بارش برف تا ساعت ۲۱ امشب ادامه خواهد داشت و مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده های  کوهستانی خلخال را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را  به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی  مجهز کنند.

فرمانده پلیس راه خلخال به زنجان نیز از بارش برف در راه های منطقه جنوب استان اردبیل خبر داد وگفت: با توجه به شدت بارندگیها ، عبور و مرور وسایط نقلیه موتوری هم اکون تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است .

سرهنگ نجات حمزه اظهار کرد:به همه کسانی که قصد مسافرت را در راههای جنوب استان اردبیل از جمله خلخال به اسالم ،هشجین ،فیروزآباد ،سرچم ،کوثر ،کلو ،شاهرود را دارند توصیه می شود تا آرام شدن شرایط جوی از اقدام به سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت ضرورت سفر از خودروهای عمومی جهت مسافرت خود استفاده کنند .

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: بارش برف که از بامداد امروز در شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان آغاز شده هم اکنون ادامه دارد و از آغاز بارندگی ۱۶ سانتیمتر برف به همراه ۱۲ میلیمتر برف ذوب شده در این شهر باریده است.

غلامرضا گلمرادی با بیان اینکه ناپایداری هوا وبارش های برف تا پایان امروز در منطقه ادامه خواهد داشت اظهار کرد:بارندگیها پس از یک روز توقف از روز دوم هفته آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رییس اداره هواشناسی خلخال اظهار کرد:دمای  هوای صبح امروز خلخال به یک درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با حداقل دمای هوای روز قبل هیچ گونه تفاوتی نداشته است .

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل بارش برف خلخال استان اردبیل بارش برف بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • باران بهاری میهمان دیار هگمتانه
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال