Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از مشهدمهندس علی‌اصغر حسنی با اعلام این خبر گفت: طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های بیماری کووید ۱۹ با اولویت انجام واکسیناسیون کرونا و داشتن کارت واکسن کرونا در گروه‌های خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان در ۲۰ گروه شغلی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: بازدید از واحدها و مجموعه‌های مختلف حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بحث رعایت نکات بهداشتی و با هدف ارزیابی ۶ موضوع بهداشت فردی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، تهویه مناسب، واکسیناسیون شاغلان و واکسیناسیون مراجعه‌کنندگان صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: مهمترین نکته‌ای که در بازدیدهای صورت گرفته در یک ماه اخیر از گروه‌های ۲۰ گانه شغلی ذکر شده مورد ارزیابی قرار گرفت بحث انجام واکسیناسیون کرونا و داشتن کارت واکسن کرونا گروه خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان بود که عدد در آن به ترتیب در سازمان‌ها و ادارات ۹۵.۲ و ۹۱.۵ درصد، در مراکز پلیس + ۱۰ و دفاتر پیشخوان ۱۰۰ و ۳۷.۵ درصد، در ناوگان مسافربری شهری (تاکسی، اتوبوس و مترو) ۹۳.۹ و ۸۷.۶ درصد، در ناوگان مسافربری برون‌شهری (قطار و اتوبوس) ۸۲ و ۲۷ درصد، در بانک‌ها ۹۰.۴ و ۸۳.۶ درصد، در پاساژها ۶۵ و ۵۵ درصد، در مدارس ۹۳.۷ و ۸۶.۹ درصد، در دانشگاه ۱۰۰ و ۱۰۰ درصد، در مهدکودک‌ها ۹۹ و صفر درصد، در استخرهای شنا و مراکز تفریحی آبی ۹۴.۴ و ۸۸.۹ درصد، در مراکز ورزشی ۷۷.۴ و ۵۲.۸ درصد، در هتل‌ها و مراکز اقامتی ۷۵.۱ و ۵۷.۴ درصد، در تالارهای پذیرایی ۷۷.۲ و ۴۹.۵ درصد، در رستوران‌ها ۸۲.۷ و ۴۸.۲ درصد، در نانوایی‌ها ۸۲.۵ و ۷۴.۳ درصد، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۸۷.۱ و ۴۳.۵ درصد، در مراکز تفریحی ۸۰ و ۸۰ درصد، در صنایع کوچک زیر ۲۵ نفر ۸۵.۷ و ۸۴.۲ درصد، در صنایع تولیدی و سایر صنایع ۹۵.۷ و ۹۱.۴ درصد و در سایر مراکز و اماکن عمومی ۸۷.۵ و ۷۹.۴ درصد بوده است.

مهندس حسنی تأکید کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا داشتن انجام واکسیناسیون کرونا و داشتن کارت واکسن کرونا برای تمامی خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان الزامی بوده و افراد فاقد آن در گروه خدمت‌دهنده حق حضور در محل کار را ندارد و در گروه خدمت‌گیرنده هم مجاز به دریافت خدمات نیست.46

کد خبر 1592200

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان کارت واکسن کرونا ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد