Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد به سخنان رییس‌جمهور بر مبارزه با گران‌فروشی اشاره کرد و افزود: ایشان در روزهای اخیر همواره بر موضوع مقابله با گران‌فروشی پافشاری کرده اند لذا هیچ توجیهی در گران‌فروشی مورد قبول نیست و باید نظارت ها تشدید شود.

وی بیان کرد: همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه های اصناف، بازار و تعزیرات حکومتی و بسیج در برابر مقابله با گران‌فروشی ضروری است چرا که مردم در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی اگر کسی نمی‌تواند در مسئولیت ها اقدامات لازم را انجام دهد باید کنار رود تا افرادی توانمند مدیریت کنند و با برنامه ریزی بر گران‌فروشی غلبه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین به برگزاری دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه با محوریت تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در لرستان اشاره کرد و گفت: حمایت از نظام اسلامی در همه عرصه ها مختلف، حمایت از برنامه‌های دولت سیزدهم با رویکرد عدالت اجتماعی و رسیدگی به معیشت امور مردم، تأکید بر بُعد معنوی مساجد همراه با برنامه‌های فرهنگی و رسالت حوزه علمیه در تحقق و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از تاکیدات در این اجلاس بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین به وفات حضرت ام البنین اشاره کرد و گفت: ایشان خدمتگزاری به فرزندان حضرت صدیقه طاهره را همواره مدنظر قرار داد و روحیه جهاد و مبارزه و آمادگی در میدان های سخت از خصوصیات اخلاقی ایشان بود و مجموعه از صفات اورا در تاریخ ماندگار کرد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مادران شهیدی که در انتظار فرزندان خود هستند مقامی برابر این بانو بزرگوار دارند و اگر این انتظار نبود اکنون نماز جمعه ها به اجتماعات دینی تبدیل نشده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن در سال ۵۷ گفت: این روز بیاد ماندنی بود و در راستای تبعیت از امام راحل شکل گرفت و با همدلی آرمان های انقلاب اسلامی به سرانجام رسید.

وی همچنین به حمله موشکی رژیم بعث به مدرسه بروجرد اشاره کرد و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس همواره مکان‌های مختلفی بمباران شد که ۶۸ دانش آموز در یکی از آن حوادث در بروجرد شهید شدند راهشان ادامه خواهد داشت و یادشان فراموش نمی‌شود.

برچسب‌ها گران فروشی ستاد اقامه نماز کشور لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گران فروشی ستاد اقامه نماز کشور لرستان گران فروشی ستاد اقامه نماز کشور لرستان امام جمعه خرم آباد گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه