Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران - در "90 دقیقه گفت و گو"ی امروز، می خواهیم با یکدیگر درباره پدیده ای نسبتاً نوظهور در عرصه فیلم و سریال صحبت کنیم، درباره پلتفرم هایی که می توانید با خرید اشتراک شان به طور نامحدودی فیلم و سریال، کارتون و برنامه های دلخواه تان را تماشا کنید.

فیلمیو، نماوا، فیلم نت، ملوفیلم، فیلم گردی و ... تنها تعدادی از این پلتفرم ها هستند که چند سالی است رقیب جدی صدا و سیما شده اند و برخی به حدی رشد کرده اند که رأساً اقدام به تولید فیلم ها و سریال های اختصاصی می کنند و مردم نیز برای دیدن شان حاضر به هزینه کردن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در 90 دقیقه پیش رو درباره این پرسش ها با هم صحبت می کنیم:

1 - آیا با این پلتفرم ها آشنا هستید؟
2 - آیا مشترک یک یا چند پلتفرم هستید؟ اگر بله، کدام شان؟
3- آیا از عملکرد پلتفرم ها راضی هستید؟ 
4- آیا هزینه اشتراک منصفانه است؟
5- کدام فیلم ها، سریال ها یا برنامه های پلتفرم ها را دوست داشتید و به دیگران هم توصیه می کنید؟
6- اگر در خارج کشور هستید، مشکلی در دسترسی به این پلتفرم ها دارید؟
7-مهم ترین نقاطه ضعف و قوت پلتفرم های ایرانی از نظر شما چیست؟ و چه پیشنهادی به مدیران این پلتفرم ها دارید؟
8- آینده این صنعت را چگونه پیش بینی می کنید؟

لطفا نظرات خود را زیر همین پست بفرستید تا بلافاصله بررسی و منتشر شود. 
دقت بفرمایید که مدت گفت و گو از لحظه انتشار این پست، 90 دقیقه است و بعد از آن، کامنتی منتشر نخواهد شد.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلتفرم ها 90 دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد