Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:01:50 GMT

وزارت ورزش به سرخابی‌ها تنفس مصنوعی ندهد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۶۷۸۴

وزارت ورزش به سرخابی‌ها تنفس مصنوعی ندهد

محمدرضا ساکت معتقد است ثبات مدیریتی مهم ترین چیزی است که سرخابی ها برای فرار از شرایط فعلی به آن نیاز دارند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان آخرین میهمان برنامه ورزش و مردم بود و با توجه به اینکه محوریت موضوع برنامه درباره حذف استقلال و پرسپولیس بود، مدیرعامل سپاهان حرف هایش را با الزاماتی که AFC برای گرفتن مجوز حرفه‌ای به باشگاه ها ابلاغ کرده آغاز کرد و توضیحات مفصلی در رابطه با موضوع بحث ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه و در واکنش به صحبت‌های پیمان یوسفی مجری برنامه که تغییرات مکرر مدیریت را یکی از دلایل اصلی رد شدن استقلال و پرسپولیس در آسیا ارزیابی کرد، افزود:« من معتقدم تمام مدیرانی که در باشگاه های ایران نظیر گل گهر، سپاهان، تراکتور، سایپا، استقلال، پرسپولیس و پیکان برای مجوز حرفه ای ورود کرده اند، مدیران ارزشمندی بوده اند، اما آن چیزی که مدیران باشگاهی ما را دچار مخاطره می کند، عدم ثبات است. عدم ثبات در مدیریت و سازماندهی و تغییرات مکرر.»


دبیر کل سابق فدراسیون سپس با خطاب قرار دادن وزارت ورزش و جوانان حرف هاییش را از سر گرفت:« خواهش می کنم وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس تنفس مصنوعی ندهد و بگذارد که خودشان روی پای خودشان بایستند. هر جا به مشکل می خورند، ما سعی می کنیم به آنها تنفس مصنوعی بدهیم. آنها مدیران توانایی دارند. کادر توانایی دارند. بگذارید خودشان ثبات سازمانی خودشان را پیدا کنند.  به نظرم وزارت ورزش باید در مواجهه با این دو تشکیلات بر اساس ظرفیت های مدیریتی و هیئت مدیره خودشان، مشکلاتشان را حل کنند.»

سازمان لیگ برتر محمدرضا ساکت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر محمدرضا ساکت وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال