Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال ارتباط پدیده فرونشست و سانحه هواپیمایی کاسپین در فرودگاه اصفهان، به اطلاع می‌رساند مطالعات به عمل آمده توسط مشاور ذیصلاح حاکی از عدم تاثیر پدیده فرونشست بر باندهای پروازی فرودگاه اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترک‌هایی موجود در اراضی اطراف عوامل پروازی مربوط به آبشویی خاک گچ دار است که اقدامات اصلاحی جهت جلوگیری از نفوذ آبهای سطحی بر اساس الگوی مصالح مورد نظر مشاور پروژه آغاز شده است.

بر همین اساس پدیده فرونشست تاثیری بر سطوح پروازی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان نداشته است و در همین راستا یادآور می شود؛ فرآیند ثبت، دریافت و تحلیل گزارش‌های رویداد در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منطبق با سند گزارش ایمنی سازمان هواپیمایی کشوری (SRR) و منطبق با شیوه‌نامه‌های صادره بوده و همه گزارش‌ها ضمن ثبت در سامانه تحلیل داده‌های ایمنی سما مورد ارزیابی قرار گرفته و متعاقب آن اقدامات اصلاحی در خصوص گزارش‌های موثق به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرونشست فرودگاه اصفهان بی تاثیری پدیده فرونشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان