Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - جلسه هماهنگی ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری خمین برگزار شد و طهرانی فرماندار خمین موارد زیر را در زمینه برنامه ریزی برای این ایام بیان کرد.

اجرای مردمی ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال مورد تاکید است و کمیته‌های ستاد دهه فجر خمین از ظرفیت تمام اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برای برگزاری برنامه‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به دیدار مردمی مسئولان در یک روز از هفته، مدیران شهرستان در روز‌های دهه فجر با حضور در اجتماعات و برنامه‌های مختلف به صورت چهره به چهره مطالبات مردم شهر و روستا را پیگیری کنند.

با توجه به اینکه شیوع کرونا سبب محدودیت در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر طی ۲ سال گذشته شده است، در صورتی که شرایط بیماری کووید ۱۹ در خمین مطلوب باشد، شورای اداری مشترک استان و شهرستان با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) در بیت تاریخی امام راحل برگزار می‌شود.

طهرانی فرماندار خیمن در پایان با اشاره به اینه بیانیه گام دوم انقلاب در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری در تمام حوزه‌ها ابلاغ شد، اما آن‌طور که شایسته است به آن پرداخته نشده است گفت: بنابراین ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در زادگاه امام راحل با محوریت تبیین بیانه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایام الله دهه فجر شهرستان خمین دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

آنگونه که جماران روایت کرده، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899428

دیگر خبرها

  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود