Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مشاور ویژه وزیر کشور در امور زمین و مسکن با بیان اینکه صنایع البرز باید با ایجاد نیروگاه‌های محلی و همچنین تصفیه خانه‌های بازچرخانی آب نسبت به تامین برق و آب مورد نیاز خود اقدام کنند، گفت:جلوگیری از مهاجرت روستاییان ضرورت دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  محمد حسن  انصاری، در جلسه شورای مسکن استان البرز که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت:  البرز بلحاظ طبیعی و سرمایه‌های بالقوه، ثروتمند ترین استان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقلیم البرز را هیچ کجای کشور ندارد، طبیعت چهار فصل این استان در گیلان و مازندران نیز یافت نمی‌شود و این یعنی ظرفیت برای ایجاد اماکن گردشگری در حوزه‌های مختلف بویژه درمانی که باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

کرمانشاه رکورددار مهاجرت جوانان به خارج از کشور است

گزارش| مهاجرت روستاییان کوهدشت پس‌از سیل/ پل روستای «انبار ضرونی» با 2 سال وعده تکمیل نشدنایب رئیس مجلس: مهم‌ترین دلایل مهاجرت روستاییان "کمبود امکانات" و "منابع مالی" است

مشاور ویژه وزیر کشور در امور زمین و مسکن با بیان اینکه جمیع امکانات و ظرفیت‌ها سبب شده که البرز، استانی مهاجر پذیر باشد و بسیاری از استان‌ها مهاجر فرست هستند ، بیان کرد: صنایع البرز باید با ایجاد نیروگاه‌های محلی و همچنین تصفیه خانه های بازچرخانی آب نسبت به تامین برق و آب مورد نیاز خود اقدام کنند.

مشاور وزیر کشور گفت: باید به سمت راه اندازی شهرهای هوشمند برویم و نیازهای مردم را به خدمات در کمترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

انصاری گفت: نباید منتظر بودجه و برنامه باشیم،  باید بر این پندار باشیم که البرز کشوری مستقل است و باید نیازهای خود را تامین کند.

وی با بیان اینکه البرز دنیای زمینه های رشد و پیشرفت را دارد، افزود: البرز باید رایزن‌های خود را به کشورهای دیگر بفرستد و ضمن ایجاد بسترهای تبادلات اقتصادی، راهکارهای کشورهای پیشرفته دنیا را در مقابله با بحران‌ها و بهره برداری از فرصت‌ها، احصا کنند.

مشاور ویژه وزیر کشور ،گفت: در اجرای طرح ملی مسکن مهر نیز باید محله به محله و روستا به روستا برای تشویق مردم به ثبت نام در طرح ملی مسکن ملی اقدام کنید.
وی با اشاره به اینکه باید به روستاها توجه ویژه ای داشته باشید و اجازه ندهید که روستاها خالی از سکنه شوند، افزود: باید بافت‌های فرسوده را در قالب این طرح ساماندهی کنیم و مستمندان نیز از فرصت داشتن مسکن برخوردار شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد