Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:05:45 GMT

اتحاد مسلمانان خاری زهرآلود در چشم دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۶۹۹۴

اتحاد مسلمانان خاری زهرآلود در چشم دشمنان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با جنگ و نبرد روبه رو نمی توانند مسلمانان را شکست دهند از این رو آنها وحدت و اتحاد مسلمانان را نشانه گرفته اند و در تلاش هستند این سلاح مسلمانان را نابود کنند.

وی افزود: ترویج بی بند و باری از طریق شبکه های فضای مجازی، گسترش مواد مخدر و تشویق جوانان به مصرف آن، ترویج اسلام ستیزی و اسلام هراسی، تشویق جوانان به ازدواج نکردن و ترویج فساد و فحشا و منکرات از جمله نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به اتحاد و یکدلی جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سروآباد تاکید کرد: مسلمانان باید با این نقشه های شوم دشمنان آشنا شده باشند و فریب توطئه آنها را نخورند و برای اینکه آنها به هدف خود نرسند همدل و همصدا باشند و اجازه ندهند که وحدت و اتحادی که در جوامع اسلامی برقرار است خدشه دار شود.

وی یادآور شد: مسلمانان باید وحدت و اتحادی که امروز در ایران اسلامی وجود دارد را سرلوحه خود قرار دهند و با الگو قرار دادن اتحاد و یکدلی ملت ایران اجازه ندهند که دشمنان در بین آنها نفوذ کند و آرمان ها و اعتقادات دینی آنها را خدشه دار کند.

ماموستا حسینی با اشاره به آیه قرآنی واعتصمو به حبل الله جمیعا ولاتفرقوا تاکید کرد: خداوند متعال در این آیه خطاب به مسلمانان می فرماید که به ریسمان الهی که همانا وحدت و یکدلی است چنگ بزنید و متفرق نشوید تا دشمنان به شما آسیبی نزنند.

کسب تقوای الهی، حضور در نماز جمعه و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه سروآباد به آنها اشاره کرد.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها اسلام هراسی کردستان ایرنا وحدت اسلامی سروآباد ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلام هراسی کردستان ایرنا اسلام هراسی کردستان ایرنا وحدت اسلامی سروآباد ستاد اقامه نماز کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است