Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت وجود وحدت در جامعه اسلامی گفت: استکبار در حال تلاش برای از بین بردن وحدت در جامعه اسلامی ایران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به سالروز حماسه 19 دی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ارتباط با این حماسه نکاتی فرمودند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با فرمایشات و نکات مقام معظم رهبری در این رابطه عنوان کرد: همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی ایران بر پایه اسلام و قانون اساسی ما بر اساس دستورات قرآنی و دینی تنظیم شده و حرکت امام خمینی(ره) در ارتباط با پیروزی انقلاب هم این بود که می‌خواست حاکمیت الهی در جهان ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در ایران زمان طاغوت گرچه قانون بر اساس مشروطیت تنظیم شده بود ولی کسی به آن عمل نمی‌کرد و حرکت‌ها بر اساس طاغوت و ظلم انجام می‌گرفت.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه ما باید برای حفظ دین تلاش کنیم تصریح کرد: به هیچ عنوان ما نمی توانیم قوانینی که خلاف دستورات الهی هست را انجام دهیم و حفاظت از این عرصه حفظ غیرت دینی به معنای داشتن حساسیت نسبت به دین است.

وی عنوان کرد: متاسفانه الان افراد زیادی هستند که غیرت دینی آنها تضعیف شده و می‌بینند که گناه صورت می‌گیرد ولی کسی نسبت به آن دم نمی‌زند و امر به معروف و نهی از منکر نمی‌کند.

امام جمعه شیراز: اصل انقلاب و انقلابی‌گری مبارزه با فساد و بی‌عدالتی است؛ به جای نق زدن راهکار حل مسئله بدهیمفرمانده سپاه استان کرمان: برگزاری مراسم حاج قاسم تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی شدنکوداشت یاد شهید تداوم راه و آرمان شهدا برای دفاع از ارزش‌های انقلاب است

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه غرب و برخی از غرب گرایان داخلی تلاش بسیاری برای از بین بردن اصول و ارزشهای دینی در جامعه اسلامی ایران دارند تصریح کرد: امروز دشمن در حال حساسیت زدایی نسبت به ارزشهای و اصول انقلاب است و در این زمینه هم اقدامات بسیار گسترده ای انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد حفظ وحدت در کشور را یکی از نکات مقام معظم رهبری در ارتباط با انقلاب دانست و تصریح کرد: وحدت یکی از مهمترین اصولی است که امروز در انقلاب باید داشته باشیم و دشمن هم به واسطه اینکه این موضوع را به خوبی فهمیده در حال تلاش برای فروپاشی وحدت در جامعه اسلامی است.

ناصری یزدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) اشاره کرد و گفت: این خانم محترم وقتی به منزل حضرت امیرالمومنین(ع) آمد، آنقدر فرزندان حضرت زهرا را مادرانه بزرگ کرد و احترام بسیار خاصی برای آنها قائل بود.

امام جمعه یزد گفت: حضرت ام البنین(س) بصیرت بسیار بالایی داشت و ما هم در انقلاب اسلامی مادران و همسران شهدای بسیاری داریم که با بصیرت بسیار بالای خود فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و روز وفات آن حضرت هم به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه اسلامی امام جمعه یزد وحدت در جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند