Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:27:47 GMT

قدر نعمت بزرگ جمهوری اسلامی را باید دانست

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۷۱۳۰

قدر نعمت بزرگ جمهوری اسلامی را باید دانست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک ودیعه الهی است؛ اظهار کرد: اگر از این ودیعه الهی خوب حفاظت کنیم و قدرشناس باشیم، خداوند وعده داده که نعمت‌های خود را فزونی خواهد داد و اگر بد امتحان دهیم و در برابر این نعمات و آبروی جهانی که به آن دست یافته‌ایم، ناشکری کنیم آن موقع سیلی محکمی از ناحیه خداوند خواهیم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با اشاره به ۲۶ دی ماه سال روز فرار شاه از ایران اذعان کرد: با وجود ثروت‌های بی شمار در کشور از ذخایر عظیم نفتی گرفته تا ذخایر معدنی، اکثر شهرها و روستاهای کشور در لجن و تعفن بودند و تمام ثروت‌های این کشور توسط بیگانگان به یغما رفته و صرف امورات شهوت رانی و خوش گذرانی می‌شد.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: باطل رفتنی است و این یک وعده الهی است.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی و یارانش و شهادت آنها در ۲۷ دی ماه سال ۱۳۳۴ به دست طاغوت گفت: نواب صفوی و یارانش با مظلومیت تمام توسط طاغوت و عوامل طاغوت به شهادت رسیدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ثمرات نماز در جامعه خاطرنشان کرد: نماز شرافت مؤمن است و اگر نماز بطور واقعی اقامه شود انسان را خوش اخلاق و درون انسان را پاک می‌کند.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: نماز ریشه اسلام است و اگر نماز به درجه قبولی برسد دیگر اعمال نیز نزد پروردگار مورد قبول واقع خواهد شد و بیشتر مخالفت‌ها و دشمنی‌های دشمنان با نظام جمهوری اسلامی ایران بخاطر نماز است.

کد خبر 5399455

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب امام جمعه بناب ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان عکس استانها آلودگی هوا مراسم تودیع و معارفه استانداری کرمانشاه سیستان و بلوچستان حکم انتصاب ایلام شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در جلسه با روحانیت استان گفت: نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

ابوطالب شفقت با ابراز خرسندی از دیدار با جامعه روحانیت استان، اساتید و روسای حوزه‌های علمیه و نمایندگان روحانیت در دستگاه‌های اجرایی و خاصه نماینده معظم ولی فقیه در استان به ظرفیت‌ جامعه روحانیت، ظرفیت‌های مادی و طبیعی استان و قابلیت مردم اشاره کرد و گفت: پیشنهادات ارائه شده توسط روحانیت معظم در این جلسه را مخلصانه می‌پذیرم.

استاندار لرستان تصریح کرد: اولین مسئله داشتن مبانی فکری است که اشراف بر اقدام دارد و اگر مبانی فکری ما مشخص نباشد اقدام ما نا صحیح است .

وی افزود: دیدگاه بنده رسیدن به یک حکمرانی قدرت محور مبتنی بر اراده مردم است. من معتقدم اگر بتوانیم شناخت لازم  و چیدمان خوبی داشته باشیم قابلیت ایجاد و با چیدمان صحیح قابلیت‌ها، قدرت تولید می‌شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: توسعه کشاورزی، بهره برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم لرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد و لازم است از فرهنگ گردشگری با رویکرد قرآنی محافظت شود.

شفقت گفت: اگر قرار است به جایگاه تمدن اسلامی و امت اسلامی که زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است برسیم نیاز به یک بازنگری اساسی در ساختار اداره کشور داریم تا رشد همه جانبه فراهم شود و جامعه روحانیت با اندیشه ورزی، مقدمات  رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه تامین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده است، گفت: تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در لرستان سرمایه گذاری کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: باید پیشرفت را به عنوان یک مسئله جدی در نظر بگیریم و از روحانیت محترم انتظار می‌رود از آنجا که هدف اصلی تربیت و کمال انسان است و بخشی از این مهم بر عهده آموزش و پرورش و سایر بخش‌های دولتی است اما مردم هنوز به روحانیت وفادار هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و با گسترش مسجد محوری طرحی ارائه دهیم تا متناسب با رشد فن آوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

نماینده عالی دولت در استان لرستان افزود: اولین و بالاترین قدرت تولیدی، نیروی انسانی است که مغفول مانده و لازم است به این منظور تعلیم و تربیت را دریابیم زیرا نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

این جلسه با حضور حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، اساتید حوزه و دانشگاه و روحانیت مسئول در دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد