Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای از عین اللهی وزیر بهداشت خواستتد که تغییر و تحول در سطح وزارتخانه به خصوص دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را سرعت بخشد.

متن این نامه به شرح زیر است:

سلام علیکم

ضمن عرض خداقوت خدمت جنابعالی به عنوان یکی از اعضای هیئت دولتی که مردمی و انقلابی بودنش نماد و برگ برنده ی آن است، آنچه امروز از فضای سیاسی و مدیریتی کشور به گوش می‌رسد تحول در مدیریت ها و ریاست نهاد ها اداره ها و به تبع دانشگاه‌های علوم پزشکی در گوشه و کنار کشور است که امید می‌رود تغییر در افراد و جایگاه‌ها مختوم به تحول در روند ها و نتایج شود پرواضح است که این تحولات در دولت‌ حضرت آیت الله رئیسی نزد مردم قابل پیش‌بینی و امیدبخش بوده و هست همانطور که در شعارهای دولت مردمی بدان اشاره شد و رویکرد جناب شان در مبارزه با فساد و مفسدین نوید یک خانه تکانی اساسی در دولت را می‌داد، حال با توجه به اهتمام ریاست محترم جمهور و و مدیران عالی‌رتبه این دولت به مسئله فسادستیزی و به کارگیری مدیران انقلابی چه کسی فکرش را می کرد که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در وزارتخانه منصوب به شما که به انقلابی بودن شناخته شده بود و داعیه عملکرد انقلابی را نیز دارد دستخوش هیچ تغییر و تحولی نشود و از روی کار آمدن مدیران انقلابی محروم بماند؟

چرا و با چه منطقی هیچ نشان امید به آینده و تحولی در خصوص دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ستاد فرماندهی کرونا استان تهران در سطوح عالی به چشم نمی‌خورد؟ حال آنکه امروز با توجه به اخبار واصله کشور در حالت آماده باش برای پیشگیری از پیک ششم کرونا قرار دارد و چشم مردم و دانشجویانی که با حضور در پای صندوق‌های رای امید و اعتماد خود را به دولت  مردمی نشان داده اند منتظر پای کار آمدن مدیران انقلابی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرانی که علاوه بر کارآمدی و پاکدستی در جهت پیشبرد منافع ملی و خدمت به مردم آماده عبور از منافع شخصی و توقف اشتغال خود در بخش خصوصی هستند تا در تصمیم گیری حول موضوعات تعارض منافع سبب مانع تراشی های گذشته نگردد و منافع ملی در نظر گرفته شود جناب دکتر چگونه باورمان شود که فسا ستیزی و جدیت در اصلاح روند ها در دولت کنونی همه گیر است  وقتی که هنوز توسط برخی مدیرکل ها انتصابات باور نکردنی صورت می‌گیرد و واکنش بایسته و شایسته از جنابعالی دیده نمی‌شود و عزل مدیران و رفع ساز و کارهای فشل دولت قبل در دستور کار قرار نمی‌گیرد؟

ما به عنوان دانشجویان فعال در عرصه سیاسی  و انقلابی و عدالتخواهی جامعه بر نمی تابیم افرادی که دغدغه آرمان‌های انقلاب و نظام انقلابی را نداشتند و در گوشه کنار این کشور پشت میزهای که پایه هایشان در تشت خون شهدای این آب و خاک ثبات گرفته اند به کارگیری شود و آن مدیری که مرجع این به کارگیری های به ناحق است مورد مواخذه یا محکوم به عزل قرار نگیرد؟

چراکه این دست مدیران ساکنان حیاط خلوت ها هستند و ارتباطشان طوری محکم است که ترسی از برکناریشان وجود ندارد.

مطالبه در جایگاه دانشجو یعنی دیدن واقعیت و مطرح کردن و پیگیری مداوم از جایگاه ذیربط که بر مر قانون و به استناد ظواهر جمهوری اسلامی حامی منافع ملی و اسلامی مردمی است و به قطع در انجام وظیفه خود که پیگیری مطالبه به حق است کوتاهی نخواهیم کرد و ما به عنوان جامعه نخبگانی که شما مسئولین کشوری در جایگاه مدیریت و مسئولیت اگر داعیه انقلابی بودن را داریم باید در وهله اول بدانیم که الناس علی الدین ملوکهم.

لذا در پایان از شما خواستاریم که تغییر و تحول در سطح وزارتخانه به خصوص دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را سرعت بخشیده و تصمیم انقلابی و بایسته را اتخاذ نماید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدیران انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد

کتاب بیست و هفت جمله «مجموعه بیانات شهید بهشتی درباره‌ی نماز» توسط انتشارات واژه‌پرداز اندیشه منتشر شد.

«امیدوارم پدران و مادران به سهم خود بکوشند به بچه‌ها با همان زبانی که می‌فهمند این معانی [نماز] را در حدود فهمشان یاد دهند و امیدوارم ما نیز به‌زودی امکاناتی پیدا کنیم و در آینده نزدیک این فرصت نصیب شود که در مسجد نیز زمینه‌ای برای فهماندن این مطالب، مخصوصاً به کودکان، فراهم شود». نویسنده کتاب محسن ذوالفقاری از این جمله از شهید بهشتی تأثیر گرفته و همین جمله جرقه‌ای شده برای شروع پژوهشی جدید تا اثری ساده و ماندگار در خصوص نماز از مجموع بیانات ایشان تبدیل به کتاب شود. حال بعد از چندین سال بررسی و غور در گفتارها و نوشتارهای این شهید بزرگوار این اثر به نام «بیست و هفت جمله» در چهار فصل آماده و توسط انتشارات واژه‌پرداز اندیشه روانه بازار نشر شده است.

فصل اول جایگاه و اهمیت نماز بیان شده؛ در فصل دوم معنا و زبان نماز ذکر شده؛ در فصل سوم به آثار نماز اشاره شده و در فصل آخر شبهات و مسائل نماز پاسخ داده شده است.

ناگفته نماند که خواندن این کتاب و هر اثری که ما را به فهم معانی نماز کمک کند بر هر مسلمانی واجب است. چرا که خود شهید بهشتی می‌فرمایند: «یاد گرفتن معانی کامل عبارات نماز بر هر مسلمانی در حدود درک و توانش واجب است، نه مستحب. البته ممکن است این فتوا با این صراحت در کلمات بعضی فقها نباشد یا اگر از بعضی از آنان بپرسید، با تردید پاسخ بگویند؛ ولی طبق مبانی اصیل فقه ما، نظری که عرض می‌کنم یک نظر مستند اسلامی است.»

کتاب بیست و هفت جمله در ۲۵۲ صفحه و قیمت ۱۴۰.۰۰۰ تومان در ۱۰۰۰ نسخه منتشر و در اختیار خوانندگان آن قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول