Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه خبرنگاران هستند که بیشترین نقش را در افزایش سطح آگاهی مردم دارند گفت: بزرگترین مأموریت در جنگ شناختی بر دوش خبرنگاران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار حسین زارع کمالی در اولین همایش دیده‌بان صبح که به مناسبت روز قشر بسیج رسانه و سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر از فعالان رسانه در دوران دفاع مقدس که با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان اظهار داشت: از محل و پایگاه بسیج هنرمندان رزمندگان زیادی به جبهه‌ها اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه بیشترین نقش را در نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و بالا بردن سطح آگاهی مردم دارند تصریح کرد: از اصحاب رسانه‌ای که تاکنون در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و مأموریت سنگین خود را به نحو احسن انجام دادند قدردانی دارم اما تا رسیدن به هدف اصلی که نابودی استکبار جهانی است فاصله است.

جانشینان فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: خبرنگاران در مقابله با بیماری منحوس کرونا تاکنون فعالیت زیادی داشتند و در ایام‌الله‌ها به خوبی انعکاس محتوا کردند.

سردار زارع کمالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین نقش و اثر را خبرنگاران در بالابردن سطح آگاهی و معرفت مردم دارند و بزرگترین مأموریت هم در جنگ پنجم که جنگ افکار و شناخت‌ها است بر دوش شما است.

نائب‌رئیس شورای شهرکرد: ارتباط دوسویه رسانه‌ها با مدیریت شهری باید برقرار باشدرسانه‌ها و سازمان‌های فرهنگی برای شناخت صحیح نسل جوان از تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کننددیدار سفیر ایران با مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد

وی با اشاره به حوادث و رویدادهای گوناگون در دی‌ماه گفت: قیام مردم قم در 19 دی سبب جلو افتادن و پیروزی انقلاب اسلامی شد، و قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین درگذشت شهادت مردم قم، سپس قیام مردم دارالعباده یزد و استان‌ها،  همین چهلمین روزها منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: دی ماه یاد آورد دهه بصیرت، نماد استقلال، آزادی و بصیرت مردمی است که تا آخرین نفس پای ارزش‌ها ایستادند و ثابت کردند که همواره پایند به اهداف انقلاب و خون شهدا هستند و با احدی شوخی ندارند.

وی افزود: این دهه برای برائت جویی از فتنه‌گران داخلی و خارجی و تجدید مثاق با ولی امر مسلمین است، همچنین در ایام شهادت سردار دلها هستیم کسی که امینتی غرب آسیا مدیون تلاش‌های ایشان تحت ولایت امر مسلیمن محقق شد، ما باید دقت کنیم دلایل به شهادت رساندن چه بود.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: هزینه سازش خیلی از مواقع بیشتر از مقاوت است، سردار ما یک مکتب، راه و مدرسه درس‌آموز است و امروز نقش اصحاب رسانه در تدوین و نشر این مکتب بزرگ و اساسی است، اگر خوب کار نشود و خوب تبیین نشود در آینده مباحث دیگری استخراج می‌شود و دشمنان برخی اتفاقات را وارونه به مردم نشان دادند.

وی ادامه داد: مکتب سردار بر گفته از مکتب فاطمی، امام بود همچنین معنویت هم یکی دیگر از مهمترین مؤلفه‌های مکتب سردار دل‌ها بود که تا آخرین لحظات عمر آن را به همراه داشت.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد