Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا فاطمی امین عصر جمعه در مراسم افتتاح معدن کرور شهرستان عنبرآباد گفت: مردم باید بدانند که دولت سیزدهم در مسیر عدالت اجتماعی قدم بر می‌دارد و واگذاری سهام معادن بزرگ به مردم محلی در همین راستا انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: ۴۰ درصد سهام همین معدن نیز به مردم خبر داد و گفت: بعد از معدن زابل این دومین معدن است که این طرح اجرا شده است و مسلماً این راه ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صمت گفت: همچنین در زمینه اشتغال زایی و استفاده از نیروهای بومی نیز باید اقدام عملی انجام شود و مردم در کنار مشکلاتی که معادن در حوزه‌های مختلف در این مناطق ایجاد می‌کنند باید انتفاعشان هم به مردم محلی برسد.

وی در خصوص معدن عنبرآباد نیز گفت: تا کنون سه هزار میلیارد تومان در این معدن سرمایه گذاری شده است و پیش بینی می‌کنیم طی یک سال آینده نیز ۱۰۰ نفر اشتغال زایی برای مردم به همراه دارد.

وی تاکید کرد: بحث عدالت محوری با جدیت در بخش معادن اجرا می‌شود و سعی می‌کنیم انتفاع معادن به مردم محلی برسد.

وی همچنین با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی گفت: سعی می‌کنیم با توسعه صنایع وابسته به معادن از خام فروشی نیز جلوگیری کنیم که در این راستا دولت سرمایه گذاری می‌کند و از سرمایه گذاران نیز استقبال می‌کنیم.

کد خبر 5399514

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر صمت معدن عدالت اجتماعی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها آلودگی هوا استانداری کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه ایلام سیستان و بلوچستان سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری  در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم  از مدیران استان خواست به این  مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که  در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال‌ اهم افزایش خواهد یافت.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند  درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن