Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:13:22 GMT

اسلحه کشیدن بر روی یکدیگر به رویه تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۷۶۱۰

اسلحه کشیدن بر روی یکدیگر به رویه تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج، در واکنش به اتفاقات اخیر و نزاع‌ها، افزود: چرا باید در یک درگیری و بحث ساده بر روی یکدیگر اسلحه بکشیم و این موضوع به یک رویه تبدیل شده است.

وی با اشاره به مسئله تیراندازی‌ها در استان، اظهار کرد: تیراندازی در مراسمات عروسی، تشییع جنازه و دعواهای ساده خیابانی به وفور یافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با بیان اینکه تیراندازی‌ها در مراسمات عروسی و تشییع منجر به مرگ و عزاداری شده است، گفت: مگر می‌شود برای هر یک از ما یک قاضی و پلیس گذاشت.

وی ابراز داشت: چرا در یک درگیری ساده به روی همدیگر اسلحه و چماق می کشیم و در فضای مجازی که به محل تاخت و تاز تبدیل شده کوچک‌ترین مسئله‌ای دست به دست می چرخد.

امام جمعه یاسوج گفت: نباید بگذاریم چنین کارهایی شهر و دیارمان را بدنام کند و باید با فرهنگ‌های غلط مقابله شود.

حسینی به حادثه مرگ یک پدر در عروسی دخترش با اسلحه اشاره کرد و گفت: در شهر چرام پدری دخترش را به خانه بخت می‌فرستاد که با یک بی احتیاطی عروسی تبدیل به عزا شد.

حسینی افزود: چرا از این اتفاقات درس نمی‌گیرم و تا کی باید عروسی‌ها با بکارگیری اسلحه تبدیل به عزا شود.

کد خبر 5399509

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه سید نصیر حسینی فرهنگ سازی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها آلودگی هوا استانداری کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه ایلام سیستان و بلوچستان سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، گفت: در حال حاضر قانون مجازات قاچاق اسلحه را داریم، اما پاسخگوی مشکلاتی که مردم و کشور را تهدید می‌کند نیست بنابراین بررسی و تعیین تکلیف این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفت.   وی با یادآوری اینکه طرح مذکور دارای ۱۱ ماده است، افزود: مجریان به دلیل خلاء‌های موجود امکان برخورد با دارندگان اسلحه و مهمات را نداشتند، اما در قانون جدید قاچاق اسلحه در فضای مجازی جرم انگاری شده و نوآوری‌هایی در آن ایجاد و مجازات‌ها تشدید شده است.   نماینده صومعه سرا در مجلسگفت: در قانون جدید مجازت قاچاق سلاح‌های سرد، گرم، سنگین و نیمه سنگین، انفرادی و مهمات پیش بینی شده همچنین توزیع، فروش قطعات و تبدیل و حمل سلاح ممنوع و ضبط سلاح و مهمات در آن دیده شده است.   دلخوش یادآور شد: از سویی مکان‌ها و خودرو‌هایی که برای خرید و فروش سلاح استفاده شده به نفع دولت مصادره می‌شود و مبادرت شرکت‌ها به حمل، توزیع و قاچاق سلاح هم مدنظر قرار گرفته و در واقع مجلس در تمامی موارد در جا‌هایی که لازم بود مجازات‌ها تشدید و اصلاحاتی انجام شود ورود کرده است.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شهید شیرودی موفق نبود
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شیرودی موفق نبود
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید