Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان با حضور فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان کلاله، میز خدمت ادارات این شهرستان در مصلی نماز جمعه اهل سنت این شهرستان برگزار شد.

میز خدمت فرماندار و مدیران دستگاهای اجرای شهرستان کلاله با حضور مدیران جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، شهرداری و شورای شهر، امور آب، بهزیستی، کمیته امداد، گاز، بهداشت و درمان،منابع طبیعی و تامین اجتماعی در مصلی نماز جمعه اهل سنت کلاله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میز خدمت، تعدادی از شهروندان در ملاقات چهره به چهره با فرماندار و مدیران شهرستان، مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و راهنمایی‌ های لازم برای حل و بررسی مشکلات موجود ارائه شد.

فرهاد شیبک فرماندار کلاله نیز پیش از خطبه های نماز جمعه اهل سنت این شهر در جمع نمازگزاران با اشاره به اینکه شهرستان کلاله امروز رنگین کمان اقوام است که مردمان آن در سایه جمهوری اسلامی با وحدت و انسجام مثال زدنی در کنار هم زندگی می‌کنند، اظهار کرد: شهرستان کلاله ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در زمینه کشاورزی، دامپروری و..دارد که باید با مشارکت و همراهی هم تلاش کرده تا این ظرفیت های بالقوه را بالفعل کنیم.

وی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم را دولت عدالت و مردمی است، افزود:مدیران این دولت، حل مشکلات مردم را منوط به پشت میز نمی‌دانند و در قالب کاروان های میز خدمت در تمامی ساعات جهت حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار شهرستان کلاله تصریح کرد: امروز دولت با حذف ارز تدریجی  بدنبال آن است تا دست دلالان را از سفره مردم حذف نماید، که نیازمند همراهی و همکاری همه مردم عزیز می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كلاله گلستان میز خدمت نماز جمعه اهل سنت شهرستان کلاله میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران ۱۴ اردیبهشت ماه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسین ابوترابی‌فرد و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد