Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:48:07 GMT

ستاره آرژانتینی به یوونتوس خیانت نمی کند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۷۶۷۶

ستاره آرژانتینی به یوونتوس خیانت نمی کند

توتو اسپورت مدعی شد پائولو دیبالا در صورت ترک یوونتوس به اینتر نخواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و در حالی که پیش از این گفته می‌شد ستاره آرژانتینی برای تمدید قرارداد با بیانکونری به توافق رسیده، طی روزهای گذشته اخبار متفاوتی در این باره منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع گفته می‌شود که یوونتوس قصد دارد شرایط توافق را تغییر دهد و این موضوع باعث خواهد شد که دیبالا به درهای خروج باشگاه نزدیک شود.

 

اما مسئله جنجالی در رابطه با ستاره آرژانتینی این است که گفته می‌شود باشگاه اینتر به جذب این بازیکن علاقه‌مند است. توتو اسپورت تایید کرده که جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر از طرفداران سبک بازی پائولو دیبالا است و در نظر دارد در پایان فصل این آرژانتینی را به شکل رایگان به جوزپه مه آتزا بیاورد.

 

 

 

 

اما توتو اسپورت در ادامه گزارش خود مدعی شده که پائولو دیبالا قصد خیانت کردن به یوونتوس را ندارد و به همین خاطر به اینتر نخواهد رفت. بیانکونری و نراتزوری دو رقیب جدی در ایتالیا محسوب می‌شوند و همواره کری‌های زیادی بین هواداران آنها وجود داشته است به همین خاطر دیبالا که محبوب هواداران یوونتوس است، قصد ندارد در صورت ترک این تیم راهی اینتر شود.

 

توتو اسپورت همچنین مدعی شده که دو باشگاه تاتنهام و بارسلونا به شدت شرایط جذب دیبالا را بررسی می‌کنند و در صورت قطعی شدن جدایی او از یووه، یکی از این دو تیم مقصد احتمالی ستاره آرژانتینی خواهد بود.

اینتر میلان تاتنهام دیبالا بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان تاتنهام دیبالا بارسلونا یوونتوس ستاره آرژانتینی پائولو دیبالا توتو اسپورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏