Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:42:39 GMT

معادن جنوب کرمان گسترش یابد / حذف اقتصاد تک بعدی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۷۷۵۵

معادن جنوب کرمان گسترش یابد / حذف اقتصاد تک بعدی

به گزارش ذبیح الله اعظمی عصر جمعه در افتتاح معدن کرور در جنوب کرمان گفت: جنوب کرمان دارای ذخایر گسترده معادن مس، سنگ‌های قیمتی و استراتژیک می‌باشد و در این زمینه باید سرمایه گذاری گسترده‌ای انجام شود.

وی با اشاره به خشکسالی در جنوب استان گفت: تنها نباید به بخش کشاورزی توجه شود چون مشکلات از جمله تغییرات اقلیمی و کم آبی وجود دارد در کنار اصلاح الگوی کشت و آبیاری مکانیزه باید زمینه توسعه معادن و صنایع وابسته نیز در جنوب کرمان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: یکی از نیازهای جنوب کرمان راه اندازی پایانه صادراتی برای تسهیل در صادرات محصولات مختلف است که از وزارت صمت می‌خواهیم در این زمینه همکاری کند.

وی با اشاره به محرومیت‌های جنوب کرمان بیان کرد: توجه به توسعه جنوب کرمان می‌تواند خدمتی بزرگ در مسیر عدالت محوری باشد که معدن کرور در این زمینه بسیار تأثیر گذار است.

وی همچنین به لزوم راه اندازی شورای عالی معادن در جیرفت شد و گفت: باید گانهای بزرگی برای تویعه معادن در شهرستانهای جنوبی استان برداشته شود.

کد خبر 5399538

منبع: مهر

کلیدواژه: کشاورزی معدن استانداری کرمان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان عکس استانها آلودگی هوا استانداری کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه ایلام سیستان و بلوچستان بارش برف جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از افزایش دما در بیشتر مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747949

دیگر خبرها

  • خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می‌یابد
  • وزیر صمت: خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می یابد
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب