Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - به گزارش باشگاه پرسپولیس، ساعت ۱۲ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی سرخپوشان پایتخت به ریکاوری و تمرین پرداختند.

پرسپولیس ابتدا به ۲ گروه تقسیم شد و بازیکنان اصلی  بازی روز گذشته مقابل فجر سپاسی تحت نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند. سایر بازیکنان  زیر نظر کادر فنی به مدت ۷۰ دقیقه بخش‌های مختلف تمرین را مانند  پاسکاری‌های ترکیبی، حفظ توپ و در نهایت مینی فوتبال  انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که عیسی آل کثیر باید تحت مداوا و  جراحی قرار گیرد علی شجاعی به همراه وحدت هنانوف در تمام بخش‌های تمرینات گروهی حاضر بود و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد. امید عالیشاه و حامد پاکدل هم زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.  

 حضور کریم باقری درون دروازه، پوشیدن دستکش دروازه‌بانی و ظاهر شدن او در یکی از تیم‌ها به عنوان گلر و کاپیتان اتفاق جالب تمرین امروز بود،   این کار باعث هیجان بازی شد، باقری بازیکنان تیم خودش را در زمین هدایت می‌کرد و انرژی خاصی به بازی می‌داد، مطبوعیت هوای باران زده تهران نیز بر فرحبخشی این تمرین افزود.  

پرسپولیس خود را برای بازی دوشنبه از مرحله یک هشتم جام حذفی برابر ذوب آهن در فولاد شهر آماده می‌کند و ۲ جلسه تمرینی دیگر را در برنامه دارد.

بیشتر بخوانید

ساکت: نباید برای صادر نشدن مجوز حرفه ای، دنبال مقصر بگردیم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس تمرین پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن

 در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند، اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نماد‌های دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس