Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی در ابتدای ورود به شهر بافق به شهدای گمنام مدفون در این شهر ادای احترام نمود و سپس در محل دفتر امام جمعه بافق با حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار یزد همچنین از مصلای قدیمی و پروژه در دست اقدام مصلای جدید بافق دیدن و سپس از ساختمان در دست احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت ولی عصر(عج) بافق بازدید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فاطمی در ادامه با همراهی جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مجتمع در دست احداث فرهنگی هنری بافق و سالن ورزشی دانش آموزی در دست احداث بازدید کرد. 

استاندار یزد در ادامه از مجتمع گردشگری فرهنگی و شهری باغ ایرانی در بافق بازدید نمود و سپس با همراهی جمعی از مدیران در جمع مردم دولت آباد و شیطور دهستان سبزدشت حضور یافت و با خانواده شهبد توکلی نیز دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از پروژه در دست اقدام جاده بافق سبزدشت و حضور در جلسه شورای مدیران در فرمانداری و نشست خبری در جمع رسانه های بافق از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار به شهرستان بافق است.

بافق در ۱۲۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد مهران فاطمی بافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد مهران فاطمی بافق یزد مهران فاطمی بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه متروی بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق محقق شد و ان‌شاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک متروی تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده، تصریح کرد: شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت متروی تهران صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد