Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت برخی از روستاهای بخش لاران  به‌شدت وخیم است، محرومیت در این روستاها با مظلومیت همراه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، پوریا حشمتی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های شهر سورشجان، با بیان اینکه  آمریکا غیرقابل‌اعتماد بوده و هست، اظهار داشت: حل مذاکرات باید بر سر رفع تحریم‌های ظالمانه باشد و تعلیق کردن تحریم‌ها نمی‌تواند مشکلات را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان چند سالی است با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند، ادامه داد: معضل بیکاری در بخش لاران و شهر سورشجان یکی از مشکلات جدی است و بیش از نقاط دیگر مشهود است.

حشمتی با بیان اینکه توسعه در این منطقه بصورت پایدار و عادلانه نبوده است، ادامه داد: راه‌اندازی شهرک صنعتی، مجتمع دامپروری، مجتمع گلخانه‌ای و همچنین توسعه حوزه کشاورزی در بخش لاران از جمله موارد مهمی است که می‌تواند منتج به کم شدن معضل بیکاری گردد. 

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به خطرآفرین بودن جاده شهرکرد-سورشجان و جاده سورشجان-سودجان، تاکید کرد: همت مسئولان برای رفع خطرات این جاده بیش از پیش نیاز است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان افزود: وضعیت برخی از روستاهای بخش لاران  به‌شدت وخیم است، محرومیت در این روستاها با مظلومیت همراه شده است.

رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری: در اجرای ماده 101 قانون شهرداری‌ها مشکلات بسیاری پیش آمده استشهرک‌های صنعتی سامان در چهارمحال و بختیاری از نبود آب رنج می‌برندصادرات استان چهارمحال و بختیاری 139 درصد افزایش یافت

حشمتی در پایان با بیان اینکه یکی از مطالبات مردمی بخش لاران، تبدیل این بخش به شهرستان است، خاطرنشان کرد: صرف اسم شهرستان گذاشتن برای یک منطقه بی‌فایده است و این مسئله باید منجر به پیشرفت منطقه شود.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری بسیج دانشجویی بخش لاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان