Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،  محمد ملکی از آذزبایجان شرقی در ۶۱ کیلوگرم، امیرحسین مقصودی از توابع تهران در وزن ۷۰ کیلوگرم، علی شکوری از مازندران در وزن ۷۹ کیلوگرم و امین طاهری از تهران در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دلیل نرسیدن به وزن از دور مسابقات خارج شدند.
به این ترتیب علیرضا کرزبر در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سوم شد، مصطفی قیاسی در وزن ۷۹ کیلوگرم در وزن ۷۹ کیلوگرم به برنز رسید، امیر محمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد و مجید داستان از تهران نیز در وزن ۶۱ کیلوگرم سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات سایر اوزان برای تعیین قهرمانان از لحظاتی پیش آغاز شده است.
همچنین در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا مومنی (مازندران) موفق به کسب مقام اول شد و احمد محمدنژاد جوان (خراسان رضوی الف) مقام دوم را کسب کرد، علی خرم‌دل (تهران الف) و شهداد خسروی (البرز الف) به طور مشترک سوم شدند.

در این وزن با توجه به اینکه رضا اطری از مازندران به وزن نرسید و دیدار فینال را از دست داد، کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تصمیم گرفتند که برنده نفرات بازنده به رضا اطری که دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند یک دیدار با رضا مومنی دیگر فینالیست این وزن برگزار کنند تا چرخه انتخابی تیم ملی در این وزن اجرا شده باشد.

بر این اساس این دیدار بین رضا مومنی و احمد محمدنژاد جوان برگزار شد که مومنی از سد محمدنژاد جوان گذشت و به عنوان نفر برتر این وزن سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت سال آینده در شهر «اولان باتور» مغولستان برگزار می‌شود را کسب کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی (مازندران) بر سکوی نخست ایستاد و مرتضی قیاسی چکا (لرستان) مقام دوم را به دست آورد، همچنین ابوالفضل حاجی‌پور (مازندران) و رحمان رحیم‌پور (فارس) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی (تهران) مقام نخست را کسب کرد و محمدصادق فیروزپور (مازندران) در جایگاه دوم ایستاد، همچنین حامد رشیدی (کرمانشاه) و محمدرضا سرگو (البرز) مشترکا سوم شدند.
در وزن ۸۶ کیلوگرم، محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) اول شد و مجتبی اصغری (گیلان) مقام دوم را کسب کرد، همچنین علی منصوری (گلستان) و عزت الله اکبری (مازندران) به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم هم محمدحسین محمدیان (مازندران) موفق به کسب مقام اول شد و اسماعیل نجاتیان (خراسان‌رضوی) بر سکوی دوم ایستاد، همچنین حسین رمضانیان (قشم) و میثم عبدی (تهران) مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور تعیین قهرمانان مدال آوران ۹ وزن قهرمانی کشتی آزاد در گرگان مسابقات روز پایانی سالن امام خمینی ره سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

بوکسور سنگین وزن تیم ملی جوانان ایران با ناک‌اوت حریف قدرتمند هندی در همان راند نخست، فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به نقل ازفدراسیون بوکس؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور