Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@06:09:08 GMT

تکلیف پول های استقراضی چه شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۸۰۳۴

تکلیف پول های استقراضی چه شد؟

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ اگر به عقب برگردیم متوجه می شویم که در ابتدای حضور مصطفی آجورلو در استقلال، از طرف سازمان لیگ، صادق درودگر و رسانه‌ها هجمه عجیبی بر مصطفی آجرلو و برنامه‌های اقتصادی او وارد شد!

 در آن زمان هیچ کس به مشکلات مالی متعدد و زیاد باشگاه پرسپولیس اشاره‌ای نکرد! 

پول های قرض شده کجاست؟

 در طول چند ماه گذشته باشگاه پرسپولیس از صندوق های مختلف مانند صندوق بازنشستگی، صندوق تعاون و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پول های زیادی را به صورت قرض دریافت کرده است که البته معلوم نیست که دریافت این پول های هنگفت روی چه حساب و کتابی بوده است. گذشته از این طبق ادعای باشگاه پرسپولیس این باشگاه ۳۰ درصد از قرارداد خود و کارگزار را نیز دریافت کرده است. اما به نظر می رسد تکلیف هیچکدام از این پول های دریافتی مشخص نیست.

دریافتی عجیب بازیکنان پرسپولیس!

 با یک حساب سرانگشتی مشخص می‌شود که باشگاه پرسپولیس و این لحظه چیزی حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیارد تومان دریافت کرده است. اما نکته جالب توجه این است که بازیکنان پرسپولیس تا این لحظه تنها ۱۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند!

 موضوع دریافتی های بازیکنان پرسپولیس این روزها در اردوگاه سرخ ها تبدیل به معضل بزرگی شده است چرا که علاوه بر بازیکنان کادر فنی نیز از دریافتی ها بسیار ناراحت هستند. ناراحتی کادر فنی پرسپولیس در مورد حقوق و معوقه به جایی رسید که یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی اعلام کرد که صدری قرار بود پول بدهد اما به یکباره استعفا داد!

 این نشان می دهد که در باشگاه پرسپولیس هنوز تکلیف وام‌های دریافتی و پول کارگزار مشخص نیست.

دست بسته مدیرعامل جدید!

 روز گذشته و طبق اعلام وزارت ورزش در میز به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

 با وجود این که پس از ماهها سرگردانی بالاخره باشگاه پرسپولیس صاحب مدیرعامل شد اما به نظر نمی‌رسد که مدیرعامل جدید پرسپولیس نیز بتواند کار خاصی انجام دهد چرا که این طور که مشخص است مدیرعامل جدید پرسپولیس نیز با مشکلات جدید مالی دست و پنجه نرم خواهد کرد!

نارضایتی بازیکنان از حضور درویش!

 شنیده ها حاکی از این است که بازیکنان پرسپولیس که از عدم دریافتی خود به شدت ناراحت هستند، نسبت به حضور درویش نیز موضع گرفته اند چرا که معتقد هستند که حضور این مدیرعامل فعلا نمی تواند مشکلات مالی آنها را حل کند و آنها ترجیح می دادند کسی به صندلی مدیریت تکیه کند که بتواند مشکلات را حل کند. البته درویش در مصاحبه روز گذشته خود اعلام کرد که مشکلات مالی پرسپولیس را حل خواهد کرد و باید دید در نهایت دریافتی بازیکنان پرسپولیس به چه صورت خواهد بود.

آوار پرونده های خارجی روی پرسپولیس!

 اگر مشکلات مالی داخلی باشگاه پرسپولیس حل شود، قدم سخت بعدی مدیرعامل جدید پرسپولیس حل پرونده های خارجی است. درست است که مدیران سابق پرسپولیس توانستند پرونده گابریل‌کالدرون را ببندند اما مشکلات مالی پرسپولیس در مورد پرونده خارجی ها ادامه دارد چرا که پرونده هایی همچون آنتونی استوکس و ... می تواند باشگاه پرسپولیس را از نظر مالی بیشتر تحت فشار قرار دهد و باید دید که برنامه درویش برای حل این مشکلات چه خواهد بود.

مهسا حسینی

هومن جعفری کد خبر: 1125711 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بازیکنان پرسپولیس باشگاه پرسپولیس مدیرعامل جدید مشکلات مالی دریافت کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟