Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال رده‌بندی 65 کیلوگرم برگزار نشد.

جدال رده‌بندی دو کشتی‌گیری که قبلا در ۶۵ کیلوگرم با هم رقابت داشتند، به دلیل آنکه امیرحسین مقصودی سر وزن نرسید انجام نشد تا امیرمحمد یزدانی بدون کشتی سوم مسابقات کشوری شود.

به گزارش طرفداری، امیرمحمد یزدانی تنها مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی 2021 اسلو بود که به دلیل تغییر وزن مجاب به حضور در مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که با تست مثبت کرونا به گرگان آمده بود، با توجه به منفی شدن تست مجددش در محل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، در وزن 70 کیلوگرم روی تشک رفت.

نایب قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جهان در سال 2021 در دور مقدماتی مغلوب یگانه جعفری شد و به رپه‌شارژ رفت. او در این مرحله بعد از آنکه در مبارزه‌ای جنجالی از سد خیرالله قهرمانی گذشت، به کشتی رده‌بندی رسید اما با توجه به اینکه امیرحسین مقصودی سر وزن نرسیده بود، مبارزه‌ای بین دو کشتی‌گیر برگزار نشد.

نکته جالب اینکه امیرحسین مقصودی و امیرمحمد یزدانی تا پیش از شیوع کرونا، با هم در وزن 65 کیلوگرم رقابت داشتند که مقصودی مدال طلای جوانان جهان را هم در این وزن از آن خود کرد.

او باتوجه به اینکه برای 65 کیلو وزن زیادی کم می‌کرد، به وزن بالاتر رفت اما در مسابقات قهرمانی کشور در 70 کیلوگرم هم سر وزن نرسید.

به این ترتیب امیرمحمد یزدانی در اولین حضور رسمی‌اش در وزن 70 کیلوگرم به مقام سوم رسید تا هرچند حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد اما در چرخه انتخابی تیم ملی باقی ماند.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد دایی، محرمی و فغانی تمام آرای هفته را کسب کردند/ نتایج تیم منتخب قرن (41) کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سوپرگل شروین بزرگ در دیدار صنعت نفت آبادان مقابل هوادار / فیلم گران ترین جا به جایی ها در میان مهاجمان حداقل ۳۰ ساله؛ رونالدو در صدر واکنش گزارشگران اینتر و یوونتوس در جریان دیدار سوپرکاپ ایتالیا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیرمحمد یزدانی مسابقات قهرمانی قهرمانی کشور سر وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی و گرامیداشت رحیم علی آبادی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل در حال برگزاریست. 
اسامی نفرات برتر پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۴۵ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل همتی ۲- امیر خزایی ۳- محسن حنفی و فرید صفری ۵- امیرمحمد حاجی وند و رامی باسم کرومی (عراق) ۷- رضا شهبازی ۸- حمیدرضا اسکندری ۹- پویا سلطان پور ۱۰- بنیامین خزلی
۵۱ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل کرمی ۲- کیارش احمدی ۳- محمدرضا پرونده و عرفان بخت آور ۵- ژوسلان بالتابای (قزاقستان) و کارو احمدی ۷- حسین میرآقایی ۸- مهرداد اسدی ۹- محمدصادق زمانی ۱۰- امیرمهدی شاداب
۶۰ کیلوگرم: ۱- آرتین لفوتی ۲- امیررضا ذکریائی ۳- میرمحمدباقر عزیزی و مصطفی حسینوند ۵- ایلیا علی خانی و ابوالفضل ضیغمی ۷- معراج مهمدی ۸- ابوالفضل زارع ۹- سید عرشیا حسینی ۱۰- طا‌ها پورصفری
۷۱ کیلوگرم ۱- محمدرضا بختی ۲- ابوالفضل موافق ۳- پوریا حسن زاده و طا‌ها نوری ۵- آریا اندیشه و امیرمحمد اسدی زاده ۷- متین ابدالی ۸- محمدقاسم عباس (عراق) ۹- داویت سارگاسیان (ارمنستان) ۱۰- سید ارشد حسینی
۹۲ کیلوگرم: ۱- عرشیا میرزاجانی ۲- علی جانی خلیفه ۳- امیرعباس پناهی و امیرارسلان محمدی ۵- ضرغام حسین علی (عراق) و ابوالفضل علیان تابش ۷- محمدامین ابوالحسنی ۸- امیرحسین انصاری ۹- امیرابوالفضل لطفی ۱۰- محمدحسین اصلانی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!