Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز از اکسپوی ۲۰۲۰ دبی بازدید کرد و در جریان روند کاری این نمایشگاه قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز ضمن بازدید از برخی بخش‌های اکسپوی 2020 در پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از پاویون کشورهای ژاپن، هند و روسیه در این رویداد مهم جهانی بازدید کرد.

در این بازدید غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و سیدمجتبی محفوظی رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی ایران، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس موسسه نمایشگاه های بین المللی وزارت صمت و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

بنابراین گزارش، نمایشگاه جهانی اکسپو 2020 دبی یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی محسوب می‌شود که به‌ دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر آغاز شده شده از اول اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 به ‌مدت 182 روز در دبی برگزار می‌شود و برای 6 ماه میزبان 192 کشور جهان است.

اکسپو یا همان نمایشگاه دبی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های جهانی است که بهترین‌‌های جهان برای ساخت آینده‌ای بهتر در یک مکان جمع می‌شوند. جوانان نقش مهمی در این رویداد ایفا می‌کنند و فرصت مشاهده، یادگیری و کمک به ‌شکل‌گیری ایده‌ های خلاقانه را خواهند داشت و می ‌توانند راهکارهای نوآورانه ‌ای برای ایجاد آینده ‌ای پربارتر در منطقه خاورمیانه و جهان ارائه کنند.

پاویون پرحاشیه ایران در اکسپوی دبی؛ مدیر برکنار شده: پاویون ایران افتخار ملی بود!مسئول پاویون ایران در اکسپوی دبی برکنار شدتحول در پاویون ایران با حضور راهنمایان گردشگری در اکسپواستفاده اتریش از فناوری بادگیر یزد در اکسپو در سایه بی‌توجهی ایران به فناوری‌های بومیسومین تیم راهنمایان گردشگری به اکسپو دبی رسیدنددعوت از کشورهای حاضر در اکسپو برای شرکت در مراسم شب یلدای ایرانبرگزاری تور پاویون‌گردی ایران توسط راهنمایان گردشگری در اکسپوبانوان راهنمای گردشگری به نمایشگاه اکسپو دبی اعزام شدندمصوبه جنجالی شورای شهر شیراز/ تصویب اعزام هیئتی 20 نفره از شهرداری ‌به نمایشگاه اکسپو دبی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر ارشاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم