Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان با پیروزی پیکان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان، تیم‌های پیکان تهران و ریف اصفهان جمعه، ۲۴ دی مقابل هم به میدان رفتند که با پیروزی پیکان سه بر صفر به پایان رسید.

دیگر دیدارهای هفته پانزدهم هم پنج‌شنبه، ۲۳ دی برگزار شدند که طی آن ذوب‌آهن برای اولین‌بار در فصل جاری شکست خورد و نتیجه را به باریج اسانس کاشان واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شکست ذوب‌آهن و پیروزی سایپا، شاگردان مریم هاشمی در سایپا به صدر جدول رسیدند و جای نماینده اصفهان را گرفتند.

نتایج کامل هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است: 

ریف اصفهان صفر _ ۳ پیکان تهران 

ست اول (۱۶ بر ۲۵)، ست دوم (۱۵ بر ۲۵)، ست سوم (۱۲ بر ۲۵)

سایپا ۳ – ۱ مس رفسنجان

ست اول (۲۵ بر ۱۸)، ست دوم (۲۵ بر ۲۲)، ست سوم (۲۳ بر ۲۵)، ست چهارم (۲۵ بر ۲۳)

بانوان ورامین صفر – ۳ ستارگان فارس 

ست اول (۱۴ بر ۲۵)، ست دوم(۲۳ بر ۲۵)، ست سوم (۱۹ بر ۲۵)

باریج‌اسانس کاشان ۳ – صفر ذوب‌آهن اصفهان 

ست اول( ۲۵ بر ۱۸)، ست دوم (۲۵ بر ۲۰)، ست سوم (۲۵ بر ۱۹)

جوانان زرتشتی یزد ۱ – ۳ مهرسان 

ست اول (۲۶ بر ۲۸)، ست دوم (۲۲ بر ۲۵)، ست سوم (۲۵ بر ۲۰)، ست چهارم (۲۳ بر ۲۵)

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال زنان واليبال ورزش زنان هفته پانزدهم لیگ ست اول ست دوم ست سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس