Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که قضاوت آن را مریم دهستانی به عنوان سرداور به همراه زینب عباس‌نژاد و شیوا قربانی برعهده داشتند، تیم بانوان شهرداری گرگان کوارتر اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود خود به پایان برد اما در کوارتر دوم با نتیجه ۱۴ بر ۱۹ نتیجه را واگذار کرد تا نیمه اول با حساب ۳۹ بر ۳۵ به سود گرگانی‌ها به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر سوم گرگانی‌ها با ارائه یک بازی ضعیف نتیجه را هشت بر ۲۸ واگذار کردند و در کوارتر چهارم برای جبران امتیازات عقب افتاده جنگیدند اما این کوارتر را با نتیجه ۱۹ بر ۲۰ واگذار کردند تا نیمه دوم با حساب ۲۷ بر ۴۸ به سود تیم نفت خاتمه یابد.

نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بانوان شهرداری گرگان برای آغاز این مسابقه در ابتدا پریسا کرمی، مریم حبیبی‌زاده، نیکو فتاحیان، نیلوفر مفیدی و فاطمه گلابگیر را به میدان فرستاد.

در آن سوی میدان شاگردان مدینه آلبوعلی سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با ترکیب اولیه ساغر آجیلی، آنیس مرادی، مژگان خدادادی، الناز سیاهی و محدثه قسمی وارد زمین شدند.

در این مسابقه ناهید اسدی‌آقدش بازیکن تیم پالایش نفت آبادان با کسب ۲۳ امتیاز و اثرگذاری ۲۷ به عنوان امتیازآورترین و موثرترین بازیکن مسابقه شناخته شد.

همچنین الناز سیاهی با ۱۴ امتیاز و ۱۱ ریباند از تیم آبادان به عنوان بازیکن دبل دبل لقب گرفت.

مسابقه دوم حذفی ۲ تیم در اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در دور مقدماتی در گروه الف به مقام سوم رسیده بود و تیم پالایش نفت آبادان در گروه الف در جایگاه دوم قرار داشت.

برچسب‌ها بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان بسکتبال گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان بسکتبال زنان لیگ برتر بسکتبال گرگان بسکتبال گلستان بانوان شهرداری گرگان پالایش نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهریار بعد از ظهر شنبه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار، علی ملکی شهردار شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان شهرداری در شهرک امیریه برگزار شد.

فرماندار شهریار در این مراسم به اهمیت و نیاز شهر پارک بانوان پرداخت و گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در حوزه‌های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد لذا در این راستا فراهم سازی ایجاد روحیه نشاط و ارتقا سرانه ورزشی این قشر تأثیرگذار نیز امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد ادامه داد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشمگیر و انکارناپذیر است، زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور مؤثر زنان جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه شور و نشاط در جامعه ایجاد گردد و توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترهاست که نیازمند توجه ویژه مسئولین و شهرداری‌ها و شوراها است.

وی افزود: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای محترم شورای شهریار انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

فرماندار شهریار ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی شوراها به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اضافه کرد: شوراها به معنای واقعی تجلی مشارکت مردم هستند چرا که با انتخاب خود مردم برای محقق نمودن مطالبات مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار شهریار در ادامه با تبریک روز کار و کارگر و هفته بزرگداشت معلم خاطرنشان کرد: کارگران نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در پویایی جامعه دارند و مطمئناً در شهرستان شهریار نیز برنامه‌هایی جهت گرامیداشت کارگران و فرهنگیان و معلمان عزیز خواهیم داشت.

شایان ذکر است پارک بانوان امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در داخل پارک امیریه شهریار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهریار کلنگ زنی صورت گرفت و طبق اعلام شهرداری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6090424

دیگر خبرها

  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید