Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب برای اجرای تعهدات برجامی‌اش وقت کُشی می‌کند،گفت: اروپا تلاش دارد با استفاده از حربه‌ رسانه‌ فشار بر مذاکره کنندگان ایرانی را افزایش دهد.

«اصغر سلیمی»، در خصوص برخی اظهارنظرهای کشورهای غربی در مورد تعیین ضرب‌الاجل در مذاکرات هسته‌ای گفت: اعضای ۱+۴ در وضعیتی نیستند که بخواهند برای مذاکرات ضرب الاجل تعیین کنند، بدون شک جمهوری اسلامی خواهان فرسایشی شدن روند مذاکرات برجامی نیست و با جدیت پیگیر است مذاکرات به نتیجه مشخصی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه خواسته ما رفع کامل تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه ملت ایران است، تیم مذاکره کننده ایرانی این موضوع را شفاف و صریح به طرف مذاکره کننده اعلام کرده است، طرف غربی باید برای جلب اعتماد و راستی‌آزمایی به خواسته ایران توجه کند.

 سلیمی خاطرنشان کرد: کشورهای حاضر در برجام طی چند سال گذشته نسبت به اجرای تعهداتشان بی‌تفاوت بوده‌اند، این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با در پیش گرفتن صبر استراتژیک، با وجود بدعهدی های مکرر غربی‌ها به درستی به تعهداتش عمل کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فشار و تبلیغات رسانه ای غربی‌ها علیه ایران نمی‌تواند تاثیری بر روند مذاکرات داشته باشد، گفت: زمان آن نیست که غربی‌ها بخواهند نسبت به اجرای تعهداتشان وقت‌کُشی کنند و با استفاده از حربه‌های رسانه‌ای درصدد افزایش فشار بر مذاکره کنندگان ایرانی باشند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: آمریکایی‌ها در برجام به افکار عمومی دنیا نشان دادند که قابل اعتماد نیستند لذا نمی توان به وعده‌های آنان در رفع تحریم‌ها اعتماد کرد،کشورهای اروپایی هم باید در چارچوب قواعد بین الملل در این مذاکرات به حقوق ملت ایران احترام بگذارند.

نماینده مردم سمیرم با بیان اینکه مجلس حامی و پشتیبان تیم مذاکره کننده است،گفت: مجلس در راستای اهداف تیم مذاکره کننده، تلاش می‌کند تا تحریم ها لغو و مشکلات معیشتی مردم حل شود.  

منبع: فردا

کلیدواژه: برجام اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم مذاکره کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود

آفتاب‌‌نیوز :

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه در ماجرای مطرح شده پیرامون یکی از ائمه جمعه چرا نمایندگان مجلس و یا دستگاه قضا ورود پیدا نکردند، گفت: خود آقای صدیقی با عذرخواهی که انجام دادند پذیرفتند خطایی صورت پذیرفته است که البته اگر با نگاه حقوقی به موضوع نگاه کنیم جرمی واقع شده است که عناصر سه گانه تشکیل دهنده جرم باید مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس مورد عنصر مادی که فعل صورت گرفته است یعنی انتقال مال انجام شده است، تنها موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد عنصر معنوی یا همان نیت است که آیا نیت مجرمانه وجود داشته است یا خیر که این هم توسط مرجع صالحه قضایی باید رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.

علیرضابیگی تاکید کرد: تنها هم این نیست موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهادها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این حرکت‌ها، رفتارها و اقدامات انجام می‌گیرد و این‌ها به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین (حال قوه قضائیه یک طرف) لطمات وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است