Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:14:38 GMT

نفرات برتر ۵ وزن دوم مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۸۴۳۰

نفرات برتر ۵ وزن دوم مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی شامگاه جمعه با برگزاری دیدارهای پایانی پنج وزن دوم و مشخص شدن نفرات برتر این اوزان در سالن امام خمینی (ره) گرگان به پایان رسید.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، داریوش حضرت قلی زاده از خراسان شمالی بر سکوی نخست ایستاد و محمدباقر یخکشی از مازندران دوم شد، همچنین مجید داستان از تهران و سعید انوری از همدان به طور مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۰ کیلوگرم، مهدی یگانه جعفری و اکبر فضلی هر دو از از مازندران به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و یوسف کامرانی از همدان و امیرمحمد یزدانی از مازندران مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، علی سوادکوهی از مازندران مقام اول را کسب کرد و بهمن تیموری از کرمانشاه دوم شد، همچنین مصطفی قیاسی از لرستان و حمیدرضا زرین پیکر از تهران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور و احمد بذری هر دو از مازندران به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مهدی حاجیلوییان از همدان و سبحان اصغری از گلستان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم هم یدالله محبی از کرمانشاه بر سکوی نخست ایستاد و مهدی هاشمی از مازندران دوم شد، همچنین محمد مرادی از کرمانشاه و علیرضا کرزبر از لرستان به طور مشترک سوم شدند.

نفرات برتر پنج وزن اول هم دیشب (پنجشنبه) مشخص شده بودند که در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا مومنی (مازندران) موفق به کسب مقام اول شد و احمد محمدنژاد جوان (خراسان رضوی الف) مقام دوم را کسب کرد، همچنین علی خرم دل (تهران الف) و شهداد خسروی (البرز الف) به طور مشترک سوم شدند.

در این وزن با توجه به اینکه رضا اطری (مازندران) به سر وزن نرسید و دیدار فینال را از دست داد، کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تصمیم گرفتند که برنده نفرات بازنده به رضا اطری که دیدار رده بندی را برگزار می‌کنند یک دیدار با رضا مومنی دیگر فینالیست این وزن برگزار کنند تا چرخه انتخابی تیم ملی در این وزن اجرا شده باشد.

بر این اساس این دیدار بین رضا مومنی و احمد محمدنژاد جوان برگزار شد که مومنی از سد محمدنژاد جوان گذشت و به عنوان نفر برتر این وزن سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت سال آینده در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می‌شود را کسب کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی (مازندران) بر سکوی نخست ایستاد و مرتضی قیاسی چکا (لرستان) مقام دوم را به دست آورد، همچنین ابوالفضل حاجی پور (مازندران) و رحمان رحیم پور (فارس) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی (تهران) مقام نخست را کسب کرد و محمدصادق فیروزپور (مازندران) در جایگاه دوم ایستاد، همچنین حامد رشیدی (کرمانشاه) و محمدرضا سرگو (البرز) مشترکا سوم شدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) اول شد و مجتبی اصغری (گیلان) مقام دوم را کسب کرد، همچنین علی منصوری (گلستان) و عزت الله اکبری (مازندران) به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم هم محمدحسین محمدیان (مازندران) موفق به کسب مقام اول شد و اسماعیل نجاتیان (خراسان رضوی) بر سکوی دوم ایستاد، همچنین حسین رمضانیان (قشم) و میثم عبدی (تهران) مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

این رقابت‌ها با نام گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم با حضور ۳۸۸ آزادکار از سراسر کشور در ۱۰ وزن از چهارشنبه تا جمعه (۲۲ تا ۲۴ دی) به میزبانی استان گلستان در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

قهرمانان اوزان دهگانه ضمن باقی ماندن در چرخه انتخابی تیم ملی به طور مستقیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

نفرات دوم و سوم مشترک ضمن باقی ماندن در چرخه انتخابی تیم ملی، مجوز حضور مستقیم در جام تختی را به دست آوردند.

سایر کشتی گیرانی که در مسابقات قهرمانی کشور بین نفرات اول تا سوم قرار نگرفتند مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی جام تختی را خواهند داشت.

۶ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ شامل حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرحسین زارع، علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی از حضور در این مسابقات معاف بودند.

کد خبر 5399598

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ورزش کشتی آزاد بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان عکس استانها بارش برف سیدابراهیم رئیسی آلودگی هوا مراسم تودیع و معارفه ایلام استانداری کرمانشاه طور مشترک سوم شدند چرخه انتخابی تیم ملی دوم را کسب بر سکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند