Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  محمد مقتومی شهردار مراغه گفت: سامانه ارتباطات شهروندی به زودی راه اندازی می‌شود.

 این مرکز به دنبال درخواست‌های شهروندان در زمینه‌های مختلف توسط شهرداری مراغه ایجاد می‌شود.

با راه اندازی این مرکز، علاوه بر کاهش میزان تردد، رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های شهروندان تسهیل و تسریع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان و حذف واسطه‌های ارتباطی، کاهش تردد‌های درون شهری و صرفه جویی در وقت شهروندان و نیز ایجاد کانال ارتباطی سهل و آسان بین شهروندان و مدیریت شهری مهم‌ترین ویژگی‌های این سامانه خواهد بود.

همچنین اطلاع مدیریتی از نحوه عملکرد و فعالیت خدمات رسانی کارکنان واحد‌های شهرداری نیز از ویژگی‌های این سامانه است.

 تسهیل کنترل دقیق ساخت و ساز‌های غیرمجاز، پایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده توسط حوزه‌های مختلف در این سامانه الکترونیکی نیز انجام خواهد شد.

 در این مرکز، شکایات و مطالبات شهروندان از چهار شیوه حضوری، تلفن گویا، نرم افزار ویژه تلفن‌های همراه و نیز از طریق سامانه اینترنتی احصا و پس از دسته بندی توسط اپراتور‌ها به بخش‌های مختلف خدماتی شهرداری ارجاع می‌شود.

 با راه اندازی سامانه ارتباطات شهروندی مراغه، مطالبات شهروندان در بخش‌های خدمات شهری، حمل و نقل و ترفیک، شهرسازی، عمرانی و اداری و مالی پردازی و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

ثبت درخواست شهروندان از طریق اپلیکیشن اندرویدی، تحت وب و تلفن گویا از امکانات این سامانه است.

 پیگیری درخواست‌های شهروندان از طریق کد رهگیری سامانه ارتباطی، تفکیک مشکلات شهروندی و پاسخگویی سریع، ثبت تصویر مشکل اعلامی از طریق ارتباط با این سامانه امکان پذیر خواهد بود.

همچنین ایجاد نظام جامع آماری و گزارشات دقیق از مشکلات مردمی و نیز ثبت محل وقوع این مشکلات و تشخیص فراوانی آن‌ها در این سامانه ممکن خواهد بود.

هم اکنون راه اندازی این سامانه در مرحله مذاکره با شرکت‌های واجد شرایط و انتخاب نرم افزار مناسب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه ارتباطات راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا نسبت به سوء‌استفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه در کشور با افزایش ارسال لینک‌های آلوده و اقداماتی نظیر فیشینگ و کلاهبرداری آنلاین و ... هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن تعطیلات سه روزه در کشور گفت: تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی و تجربیات ادوار گذشته نشان می‌دهد که مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته یا منتهی به تعطیلات چند روزه در کشور، اقدامات مجرمانه خود در فضای مجازی را افزایش داده و اقدام به  کلاهبرداری از کاربران با روش‌های مختلف می‌کنند.  

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره به شگرد این مجرمان ادامه داد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوندهای آلوده با عناوینی نظیر «دریافت کالابرگ»، «ابلاغیات قضایی»، و ... مترصد کلاهبرداری از طریق دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب های مالی آنان هستند. گاهی این افراد با لینک‌های آلوده به اطلاعات خصوصی شهروندان نیز دسترسی پیدا کرده و از این طریق دست به اخاذی از آنان می‌زنند.

وی با بیان اینکه ارسال و دریافت این پیامک‌ها در تمامی پیام رسان‌ها اعم از بومی و غیر بومی و گروه‌ها و کانال‌هایی که شهروندان در آن عضویت دارند ممکن است، گفت:‌حتی گاهی ممکن است ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان باشد و آنان خواسته یا ناخواسته در چنین دام سایبری افتاده باشند.

پاشایی اضافه کرد: علاوه بر لینک‌های آلوده، شیوه دیگر مجرمان سایبری، کلاهبرداری و دریافت وجه نقد و ...از کاربران است که لازم است در این خصوص نیز شهروندان هوشیاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا در همین راستا به مردم و به خصوص کاربران فضای مجازی وتلفن‌های همراه هوشمند هشدار داد که در صورت مواجه با این‌گونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، به آن توجهی نکرده و از باز کردن لینک موجود در آن خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب