Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام امید گنجه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت به انواع استعمار از گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: استعمار نو و استعمار فرانو در دهه ها و سال های اخیر رواج پیدا کرده در قدیم تنها لشکرکشی کشورهای بزرگ به کشورهای کوچک بود اما بعد از مدتی استعمار نو شروع شد که در آن با برخی سند‌های استعماری مثل 2030 کشورها را در بند خود می‌کنند و اکنون هم استعمار فرانو با شیوه رسانه‌ای و جنگ روایت ها وارد میدان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کسی که بتواند روایتی را به مردم برساند پیروز است امروز دشمن ما وارد جنگ روایت ها و جنگ شناختی شده است برای نمونه روز ۲۶ دیماه را در پیش داریم که دشمن جنگ را را هم به آن سالها رسانده است.

امام جمعه شهرستان باشت در همین خصوص گفت: پدران و مادران ما رنج‌ها و محرومیت‌های دوران پهلوی پدر و پسر را لمس کرده‌اند و می‌دانند که آنها چگونه و با چه روشی این کشور را به ذلت نشاندند اما اکنون رسانه‌های دشمن با جنگ روایت ها به دنبال تطهیر کردن این پدر و پسر ملعون است و با پیج های میلیونی خود به دنبال قاطی کردن راست و دروغ و حق و باطل هستند تکه‌ای از حق را می‌گیرند با باطل در هم می‌آمیزند و آن را به خورد مردم می‌دهند و امروز دشمن بزرگ ما آمریکای جهانخوار اینگونه بر جهان استیلا یافته است.

امام جمعه شهرستان باشت گفت: امروز در فضای مجازی با جنگ روایت ها برخورد داریم باید با رسانه های خود به جنگ دشمن برویم اما متاسفانه در بخش رسانه‌ای ضعیف عمل کرده‌ایم که این نقاط ضعف باید برطرف شود.

حجت الاسلام گنجه در خطبه دوم نماز جمعه در خصوص وضعیت برخی از روستاهای شهرستان باشت گفت: بعد از خطبه های هفته قبل سرکشی به چند روستای باشت از تلچگاه تا فتح و نیم دور به همراه نماینده مردم شهرستان‌های گچساران باشت داشتیم و مشکلات مردم را بررسی کردیم.

وی افزود: در 43 سال گذشته زحمات زیادی کشیده شده اما مردم همچنان دارای مشکلاتی هستند و بیش از هر چیز مردم طلب آب را از مسئولان می‌کنند.

این خطیب جمعه گفت: درخواستی که مردم از مسئولان داشتند از روستای تلچگاه تا نیمدور و شادگان موضوع آب بود در برخی از روستاها شهرستان باشت به مانند چم بلبل همچنین خان احمد و حتی در پاکوه امامزاده و مناطقی مثل چاه تلخ از آب کشاورزی به خوبی استفاده می‌شود اما تنها نقطه ای که آب به دست آنها نرسیده همین مناطقی است که به آنجا سفر کردیم.

امام جمعه باشت گفت: هزاران هکتار زمین مساعد و همچنین نیروی با تجربه انسانی وجود دارد اما هنوز کاری برای مردم این منطقه در زمینه آب نشده است.

وی با بیان اینکه آب از نزدیکی روستاها عبور می‌کند گفت: در استان‌های دیگر آب را چند صد کیلومتر به برخی مناطق می‌برند اما اینجا به ۱۰ کیلومتر هم نمی رسد رودخانه از کنار این مردم عبور می‌کند اما این مردم همچنان تشنه هستند و زمینه‌های آنها نیز تشنه آب است که این موضوع را به جد مطالبه گری خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز شهرستان باشت جنگ روایت ها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم