Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است این تیم فصل آینده به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.

با سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص شرایط این تیم در پایان بازی‌های نیم فصل، وضعیت دریافتی‌ها، حذف از لیگ قهرمانان آسیا و البته تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد مهمی مقابل فجر بدست آوردید. در خصوص این بازی صحبت کن. 

خب به نظرم بازی سختی بود چون فجر تیمی‌بود که دوندگی بالایی داشت و خوب هم دفاع می‌کرد. با این حال خداراشکر توانستیم از موقعیتمان استفاده کنیم و ۳ امتیاز این دیدار مهم را بگیریم. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و خودمان را به صدر جدول برسانیم.

پرسپولیس نتوانست قهرمان نیم فصل شود. چقدر امیدواری در پایان فصل قهرمان لیگ شوید؟

خب هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده و قهرمانی نیم فصل اهمیت زیادی ندارد. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا در انتهای فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم و هوادارانمان را شاد کنیم. من فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس مظلوم هستند و کسی هم به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کند.

بعد از بازی مقابل فجر خیلی از بازیکنان نسبت به وضعیت مالی باشگاه گلایه داشتند.نظر تو در این رابطه چیست؟

خب واقعا شرایط باشگاه پرسپولیس خوب نیست. ۵ سال قهرمان لیگ شدیم و در این فصل هم تنها ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم ولی هیچ پاداشی نگرفتیم. تا الان هم فقط ۲۰ درصد به ما پول دادند و این شرایط اصلا در شان باشگاهی به این بزرگی نیست که در سال‌های اخیر کلی جام بدست آورده است.

 

فکر می‌کنی با آمدن مدیرعامل جدید اوضاع بهتر شود؟

من به عنوان بازیکن نمی‌توانم در خصوص تغییرات مدیریتی حرف بزنم. فقط امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم حضور پرقدرتی در نیم فصل دوم داشته باشیم. ما حتی زمین تمرین مناسبی هم نداریم و امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود.

در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟

واقعا اتفاق تلخی است و نکته مهم اینجاست که کسی این موضوع را گردن نمی‌گیرد و مشخص نیست چه کسی مقصر است. باشگاه ما با میلیون‌ها هوادار و کسب کلی جام قهرمانی ، سال‌هاست با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کند. کاری از دست ما بازیکنان برنمی‌آید و امیدوارم هرکسی که مسئول است مشکلات را رفع کند . فکر می‌کنم امسال دیگر شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداریم ولی خدا کند خیلی زود هر مشکلی که وجود دارد، حل شود و حداقل برای سال آینده مجوز شرکت در بازی‌ها را کسب کنیم. من فکر می‌کنم این اتفاقات حتی به وجه فوتبال ما ضربه می‌زند و فقط مختص به یک باشگاه نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سیامک نعمتی باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سیامک نعمتی لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد

اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت. ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطا‌های پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بار‌ها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطا‌ها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطا‌های شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم