Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده‌ها تن از اهالی شهر أم الفحم و شهر رفح نواز غزه در حمایت از تظاهرات فلسطینیان در جنوب فلسطین اشغالی، راهپیمایی هم‌بستگی برگزار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های فلسطین جمعه شب از برگزاری راهپیمایی در مناطقی از نوار غزه در حمایت از فلسطینیان در اراضی اشغالی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت خبری «نیو پرس» گزارش داد که ده‌ها تن از اهالی شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه (هم‌مرز با مصر) امروز جمعه در حمایت از تظاهرات و اعتراضات فلسطینیان در اراضی اشغالی 1948 در «النقب»، راهپیمایی همبستگی برگزار کرده و اقدامات صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌‌اند.

تجمع مشابهی نیز در شهر أم الفحم در اراضی اشغالی 1948 نیز از سوی اهالی این شهر در حمایت از هم‌وطنانشان برگزار شده است.

فلسطینیان ساکن منطقه النقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی، از ابتدای این هفته به اقدامات مقامات رژیم صهیونیستی در این منطقه از جمله افزایش شهرک‌های صهیونیست و غصب اراضی آن‌ها اعتراض کرده و دست به تظاهرات زدند که با حمله نظامیان صهیونیست‌ها به خشونت کشیده شد.

بر اساس گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، اهالی این منطقه امروز نیز از اقدام مقامات رژیم اسرائیل برای خاک‌برداری در این منطقه و تخریب مناطق و مزارع و مراتع آن‌ها تظاهرات کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین نوار غزه فلسطین نوار غزه اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی شهر رفح به سمت منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

این سخنگو با انتشار ویدئویی از  ساکنان محله‌ های شرقی شهر رفح از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

بر اساس نقشه اعلام شده توسط سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، گذرگاه زمینی رفح در محدوده عملیات نظامی این رژیم خواهد بود.

رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که بر اساس برآوردها، حدود ۱۰۰ هزار غیرنظامی از شرق شهر رفح که تخلیه خواهند شد، زندگی می کنند.

 

حجم ویدیو: 2.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • عکس/ تظاهرات اسکاتلندی‌ها در حمایت از فلسطین و غزه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس