Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیرهای مسدود در شهرستان های چالدران، خوی، تکاب و شاهین دژ بوده و راهداران در حال بازگشایی آنها هستند.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی راهداران، مسیر ارتباطی ۵۰ روستای چالدران، ۵۰ روستای خوی، ۱۲ روستای شاهین دژ و ۱۰ روستای تکاب مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک، محور چالدران به خوی در شمال استان نیز مسدود شده بود که خوشبختانه با همت راهداران بازگشایی شده است و تردد از آن جریان دارد.

شکری بیان کرد: مسافران در صورت ضرورت، اقدام به سفر در جاده های آذربایجان غربی کنند و در این صورت نیز تمام موارد ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ، جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بارش باران و برف از صبح امروز، جمعه در مناطق شمالی و جنوبی آذربایجان غربی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

پیش بینی می شود، امشب نیز ضمن بارش برف در برخی نقاط، با کاهش قابل توجه دما، یخبندان نیز وجود داشته باشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی چالدران ارومیه بارش برف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی چالدران ارومیه آذربایجان غربی چالدران ارومیه بارش برف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار داورزن گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب روز شنبه راه روستای ساروق این شهرستان را مسدود و با تخریب پل جاده روستای بهانگر، مسیر ارتباطی این روستا را نیز قطع کرده بود.   مهدی بهادری افزود: با فروکش کردن آب رودخانه و با تلاش راهداران، راه روستای ساروق باز و برای اهالی روستای بهانگر نیز مسیر جایگزین تعیین شد تا در روز‌های آینده با مرمت پل تخریب شده، مجددا راه ارتباطی این روستا سامان بگیرد.   وی، یکی از مشکلات ناشی از بروز سیلاب را گل و لای رها شده بر روی بزرگراه مشهد - تهران در محدوده روستای مهر این شهرستان ذکر کرد و گفت: عوامل راهداری از صبح شنبه با استقرار در حاشیه جاده، به طور مرتب اقدام به برداشتن بقایا و آورده‌های سیل از سطح جاده می‌کنند تا در تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع)، مشکلی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن