Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:36:28 GMT

توقف نمایندگان فوتبال همدان در لیگ سه کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۸۶۷۴

توقف نمایندگان فوتبال همدان در لیگ سه کشور

به گزارش ایرنا، هفته دهم مرحله نخست لیگ دسته سوم امروز(جمعه) با برگزاری دیدارهای مختلف برگزار شد و تیم گرین نهاوند متحمل شکست شد و اکسیر همدان نیز به تساوی رسید.

گرین نهاوند در مقابل پاس گیلان تن به شکست ۲ بر صفر داد تا به رتبه دوازدهم جدول سیزده تیمی گروه دوم این مسابقات سقوط کند؛ نماینده نهاوند از ۹ بازی صاحب سه برد و ۶ شکست و ۹ امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار از این مسابقات اکسیر همدان از گروه چهارم برابر تیم ابوذر باشت به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.

اکسیر با این تساوی ۹ امتیازی شد تا با ۲ برد، سه تساوی و پنج شکست در رده یازدهم جدول سیزده تیمی گروه چهارم قرار بگیرد.

تیم گرین کشاورز نهاوند در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های داماش گیلان، پاس گیلان، ستارگان سرخ تهران، سوهان محمد قم (آریو بام اسلامشهر) ، پاراگ تهران، وحدت آغشت البرز، ستارگان سیمرغ البرز، اتحاد قزوین، سرخپوشان قم و آلومینیوم پارس ساوه هم گروه است.

همچنین اکسیرالوند همدان در گروه چهارم مسابقات با تیم‌های خرم کشت افلاک، پردیس خرم آباد، نوید دانه رامهرمز، استقلال شوش، صفاجوان گستر دیر، پرسپولیس برازجان، شهرانی دهلران، شهدای ابوذر فارسان، زاگرس جوانرود کرمانشاه و ابوذر باشت رقابت می‌کند.

در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی صعود کرده و تیم‌های سوم، چهارم و پنجم نیز می‌توانند در مرحله اول رقابت‌های فصل آینده شرکت کنند و البته تیم‌های ششم به بعد هر گروه نیز به لیگ‌های استانی سقوط خواهند کرد.

مرحله دوم این مسابقات با حضور ۳۰ تیم که تلفیقی از ۱۰ تیم صعود کننده از مرحله اول، تیم‌های باقیمانده در مرحله دوم از فصل گذشته و همچنین تیم‌های سقوط کننده از لیگ دسته دوم فصل قبل هستند در ۳ گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

همچنین در پایان چهار تیم به لیگ دسته دوم صعود ۱۶ تیم در مسابقات مرحله دوم فصل آتی ابقا و ۱۰ تیم نیز به مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم در فصل آینده سقوط خواهند کرد.

برچسب‌ها فوتبال ایرنا همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ایرنا همدان فوتبال ایرنا همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نمایندگان ایران در دومین حضور برون مرزی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، به مصاف تیم کویت رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱ به برتری دست یابند.   نمایندگان جوانان هاکی باز ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مالزی می‌روند.   تیم هاکی روی یخ کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت در حال رقابت است.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی