Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:24:44 GMT

آرتتا: شاید بازی برابر تاتنهام برگزار نشود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۸۷۸۵

آرتتا: شاید بازی برابر تاتنهام برگزار نشود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، مدعی شد که شاید به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی تیمش دیدار برابر تاتنهام برگزار نشود.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر باید در خانه تاتنهام به مصاف این تیم رفته و دربی حساس شمال لندن را برگزار کند.

با این حال، به نظر می‌رسید که توپچی‌ها از شرایط چندان خوبی برخوردار نیستند و حتی ممکن است بازی این تیم برابر تاتنهام لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار بازیکن این تیم برای حضور در جام ملت‌های آفریقا به اردوی تیم‌های ملی خود پیوسته‌اند، گرانیت ژاکا محروم است و شیوع کرونا و مصدومیت باعث شده که این تیم شرایط بسیار دشواری را تجربه کند.

انتظار می‌رود که این باشگاه آخرین به روز رسانی از شرایط بازیکنان تیمش را فردا و پیش از اتخاذ تصمیم نهایی از سوی لیگ برتر اعلام کند.

 

 

آرتتا در کنفرانس خبری پیش از دربی شمال لندن گفت:« نمی‌دانم این بازی برگزار خواهد شد یا خیر. پاسخ دادن به این سوال با صداقت کامل بدون ارزیابی شرایط بازیکنان تیم دشوار است اما اتفاقی که امروز بسیار بعید است، فردا ممکن است رخ دهد.»

این مربی اسپانیایی با اشاره به شرایط سخت ایجاد شده پس از شیوع سویه اومیکرون در انگلیس در هفته‌های اخیر اظهار داشت:« این اتفاق اخیرا به صورت برعکس برای ما رخ داده بود، وقتی که آماده بازی بودیم و بازی ما دو بار لغو شد چون تیم حریف دچار مشکل شده بود. بنابراین این موضوع دوطرفه است اما هدف ما همیشه این است که بازی کنیم.»

مربی آرسنال درباره تاثیر بازی پنجشنبه برابر لیورپول روی شرایط بازیکنانش اضافه کرد:« ما پیش از این بازی برابر لیورپول نیز مشکلاتی داشتیم اما پس از آن با معضلات بیشتری روبرو شدیم. ما توانستیم هنوز تیم را ارزیابی کنیم چون دیشب نتوانستیم پرواز کنیم. بنابراین تازه به زمین تمرین آمدیم و تمام بازیکنان در حال ارزیابی هستند. بنابراین هنوز نمی‌دانیم اوضاع چطور است.»

مایکل آرتتا آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چند روز تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باقی مانده است، این بازی همچنان موضوعی فرعی در رسانه های آلمانی است. 

در واقع صحبت های زیادی در مورد آینده نیمکت تیم باواریایی وجود دارد و همه در مورد جانشین توخل حرف می زنند. پس از توافق با توخل برای قطع همکاری در پایان فصل، بایرن مدتی پیش با ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک ارتباط برقرار کرد ولی همه آنها پیشنهاد را رد کردند. اکنون گفته می شود شاید بایرن در نهایت توخل را حفظ کند.

امروز و در نشست خبری بازی با اشتوتگارت از توخل در این رابطه سوال شد و او پاسخ جالبی داد: «برای فسخ قرارداد توافق شده و این یک واقعیت است. اما همانطور که می دانید، هر پیمانی را می توان به طور مشترک باطل کرد. برای مثال ما قراردادی داشتیم ولی چند ماه پیش حاضر شدیم آن را فسخ کنیم. اما خُب، همه چیز ممکن است.»

وقتی از توخل در مورد اینکه چرا همه نامزدها پیشنهاد مربیگری بایرن را رد کرده اند، سوال شد، او گفت: «شاید پیشنهاد باشگاه جذاب نبوده؟ فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

دیگر خبرها

  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳