Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کریم حسینی گفت: طرح توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد اکسین خوزستان فرصت خوبی برای اشتغال جوانان بومی به ویژه متخصصین این حوزه است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید کریم حسینی پس از بازدید از مجتمع فولاد اُکسین خوزستان در نشستی با حضور رییس و برخی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، برخی نمایندگان و مدیران استانی در محل این مجمع فولادی، اظهار کرد:  موضوع طرح توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد اُکسین فرصت خوبی برای اشتعال جوانان بومی و به ویژه متخصصین در حوزه فولاد و صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیران تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی که ۶۰ درصد سهام این شرکت را دارند خواستاریم به تحقق این طرح کمک کنند. این کار مقدماتش فراهم و پیمانکار، تجهیز کارگاه و مناقصه آن‌ نیز انجام شده است و این فرصت ضروری برای خوزستان است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان از کمیسیون اجتماعی مجلس خواست که این طرح را در غالب یکی از مصوبه های سفر خود به استان خوزستان به تصویب برسانند./انتهای پیام

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی صنعت تامین اجتماعی سهام مناقصه استان خوزستان اشتغال توسعه سید کریم حسینی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برنا خوزستان فولاد اکسین خوزستان صندوق بازنشستگی کشور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است