Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از عدم تمایل نظامیان این رژیم برای خدمت در یگان‌های رزمی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش شبکه خبری المنار، وی در سخنرانی گفت که تعداد زیادی از نظامیانی که باید دوره سربازی خود را سپری کنند،‌ ترجیح می‌دهند که در یگان‌های رزمی دوره سربازی خود را سپری نکنند و در یگان‌های فناوری این دوره را بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوخاوی هشدار داد این موضوع سبب خواهد شد تا آمادگی ارتش این رژیم برای جنگ، مبارزه و فداکاری در مبارزه با دشمنان کاهش یافته و سبب می‌شود تا حجم یگان‌های رزمی کاهش یافته و در توانایی ارتش اسرائیل برای انجام ماموریت‌های رزمی شکاف ایجاد خواهد شد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی نوشت که بسیاری از جوانان اسرائیلی برای اینکه مجبور به طی دوره سربازی خود در یگان‌های رزمی نشوند، وارد رشته‌های پزشکی می‌شوند تا بتوانند از خدمت در یگان‌های رزمی دوری کنند.

این شبکه صهیونیستی نوشت که بسیاری از نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌هد که بسیاری از جوانان اسرائیلی، تمایلی برای سپری کردن دوره سربازی خود در یگان‌های رزمی ندارند و این موج با گذر زمان در حال افزایش است اما ارتش تلاش می‌کند تا جوانان را برای سپری کردن دوره سربازی خود در یگان‌های رزمی تشویق و ترغیب کند.

این در حالی است که اوضاع سیاسی در سرزمین‌های اشغالی نیز چندان مطلوب نبوده و در حالی هنوز چند ماه هم از روی کار آمدن کابینه ائتلافی «نفتالی بنت» و «یائیر لاپید» در رژیم صهیونیستی نگذشته اما نظرسنجی‌ها از ناامیدی رأی‌دهندگان صهیونیست از این کابینه حکایت دارد.

نظرسنجی جدیدی که توسط کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی انجام شده، نشان می‌دهد که ائتلاف متشکل از هشت حزب رژیم صهیونیستی که در آن بنت اولین نخست‌وزیر گردشی است، تا حد زیادی منفور شده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل یگان های رزمی دوره سربازی خود رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل