Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با توجه به بارش‌های اخیر و برودت هوا، نحوه فعالیت مدارس شهرستان‌های فریدون‌شهر و چادگان در روز شنبه ۲۵ دی ماه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع می‌رساند فعالیت‌های آموزشگاه‌های شهرستان فریدون‌شهر در روز شنبه مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس ابتدایی شهرستان که شرایط مناسب آموزش غیر حضوری را دارند به صورت غیرحضوری فعالیت دارند و مدارس ابتدایی روستایی که شرایط مناسب آموزش غیرحضوری برای آنها موجود نیست با دو ساعت تأخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم شهرستان طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

همچنین با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های روستایی؛ روز شنبه ۲۵ دیماه ۱۴۰۰ برنامه آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان چادگان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است امتحانات نهایی مقطع متوسطه طبق برنامه برگزار می‌شود.

کد خبر 548802

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد