Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@14:49:17 GMT

همه در استقلال گل می‌زنند!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۹۴۷۰

همه در استقلال گل می‌زنند!

میان گلزنان استقلال تنوع جالبی به چشم می‌خورد و تا اینجای فصل 10 نفر از بازیکنان این تیم گلزنی کرده‌اند.

به گزارش برنا؛ استقلال نیم فصل اول لیگ را با ۲۴ گل به پایان رساند. تعداد گلی که ۲۱ عدد از آن توسط ۱۰ بازیکن به ثمر رسیده و ۳ گل هم مربوط به حکم انضباطی مقابل گل گهر است.

در این ۲۱ گل ۱۰ بازیکن دخیل بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیرگذارترین، یامگا بوده که ۷ گل زده. حسین‌زاده و سلمانی ۳ گل به ثمر رسانده‌اند و مطهری، یزدانی، رمضانی، ژستد، قاسمی‌نژاد، مهدی پور و دانشگر هم سایر گلزنان استقلالی‌ها هستند.

تنوع جالب گلزنی آبی‌پوشان نشان می‌دهد شاید این تیم ستاره نداشته باشد اما این ستاره نداشتن بیشتر به «تیم» شدن آن‌ها کمک کرده است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیم فصل اول استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

طرفداری | یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به ایسنا گفت:

اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان