Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در اولین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال برایتون در ورزشگاه خانگی خود (فالمر) به مصاف کریستال پالاس رفت که در نهایت با تساوی یک بر یک در این دیدار متوقف شد.

برایتون دنبال این بود تا با کسب سه امتیاز خانگی خود را به منچستریونایتد در رده هفتم جدول برساند و کریستال پالاس هم می‌توانست یک رده در صورت برتری در این دیداربالا بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. ر نیمه دوم اما این تیم میهمان بود که توسط کونور گاراگنر در دقیقه ۶۹ به گل رسید.

در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود، یواخیم اندرسون مدافع دانمارکی کریستال پالاس به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا برایتون از شکست در این دیدار در دقایق پایانی بگریزد.

برایتون با یک امتیاز این دیدار ۲۸ امتیازی شد و در رده هشتم جدول جای گرفت. کریستال پالاس هم با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارد.

برچسب‌ها برایتون ایرنا لیگ برتر انگلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برایتون ایرنا لیگ برتر انگلیس برایتون ایرنا لیگ برتر انگلیس کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی

تیم‌های بسکتبال دنور ناگتس و اوکلاهماسیتی تاندر با پیروزی مقابل حریفان به مرحله دوم سری پلی‌آف لیگ NBA صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی پنجم از سری پلی‌آف کنفرانس غرب لیگ NBA میزبان لس‌آنجلس لیکرز بود و با شکست این تیم راهی مرحله نیمه نهایی این کنفرانس شد.

مربی سال NBA معرفی شد

چهارمین پیروزی دنور در این سری در حالی رقم خورد که دو تیم تا ثانیه‌های پایانی بازی در امتیاز 106 مساوی بودند. شوت 2 امتیازی جمال ماری، گارد کانادایی دنور، برد و صعود را برای این تیم به دنبال داشت. او 32 امتیاز در مجموع به دست آورد. نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور نیز با ثبت 25 امتیاز، 20 ریباند و 9 پاس گل، دابل دابل کرد. 30 امتیاز، 9 ریباند و 11 پاس گل لبران جیمز نیز برای لیکرز، سودی نداشت.

دنور در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به مصاف مینه‌سوتا می‌رود.

تیم میامی هیت در حالی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم اینتر میامی را به عنوان میهمان ویژه در جایگاه تماشاگران داشت از بوستون سلتیکس شکست خورد. بم آدبایو 25 امتیاز و 17 ریباند برای هیت و درک وایت 38 امتیاز برای سلتیکس در این دیدار کسب کردند.

لوئیس سوارس، سرخی بوسکتس و جوردی آلبا دیگر بازیکنان تیم فوتبال اینتر میامی بودند که در سالن کیسیا سنتر حضور داشتند.

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

بوستون 102 - میامی 88 (3 بر یک به سود بوستون)
اوکلاهماسیتی 97 - نیواورلینز 89 (4 بر صفر به سود اوکلاهماسیتی)
لیکرز 106 - دنور 108 (4 بر یک به سود دنور)

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم