Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان گفت: به دنبال شدت این سامانه بارشی، زمین روستای افسرآباد شهرستان اردل دوباره رانش کرد.

با توجه به سابقه رانش زمین روستای افسرآباد شهرستان اردل، دیوار بلوکی جلوی محل رانشی این روستا کار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رانش زمین، روستایی که دیگر نیست + فیلم

زمین روستای افسرآباد از قسمت رانشی و همان محل بلوک چین، پنج متر رانش کرده است.

تیم‌های ارزیابی جمعیت هلال‌احمر برای بررسی موضوع، ارائه توصیه‌های لازم به اعضای شورای اسلامی و ساکنان منازل نزدیک بخش رانشی و خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی به روستای افسرآباد اعزام شدند.

اقدامات لازم برای جابه‌جایی ساکنان مجاور زمین رانشی روستای افسرآباد در ماه‌های گذشته انجام شده بود و در رانش دیشب زمین، خسارت جانی نداشت.

تغییر مسیر رودخانه فصلی روستای افسرآباد شهرستان اردل سبب شده است که در برخی فصول سال با شُسته شدن شن‌های مسیر این رودخانه که در بالادست روستا قرار دارد، رانش زمین گزارش شود.

اردل در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر رانش زمین روستای افسرآباد رانش زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این مدرسه ۳ کلاسه یکصدو سی و هفتمین مدرسه  خیرساز شهرستان خوی بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد  .

این مدرسه  با ۲۱۷ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز "مرحوم حاج یداله جدیدی" و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

محمد پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت : در حال حاضر ۱۴ باب مدرسه با ۲۱۳ کلاس درس تخریبی در زلزله های خوی هم با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در مناطق مختلف خوی در دست احداث است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت