Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:09:41 GMT

لرستان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۹۹۲۳

لرستان در هفته‌ای که گذشت

به گزارش ایرنا امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر چهارشنبه به منظور انجام سفری ۲ روزه وارد فرودگاه خرم آباد شد و مورد استقبال مسوولان لرستان قرار گرفت.

قاضی زاده هاشمی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در خرم آباد با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با ۲ خانواده شاهد و ایثارگر، بازدید از مرکز فرهنگی ورزشی و توانبخشی استان و شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های سفر قاضی زاده هاشمی به لرستان بود.

همچنین قاضی زاده هاشمی پنجشنبه در سفر به بروجرد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان به ویژه ۶۸ شهید دانش آموز در یادواره پرواز پروانه ها سخنرانی کرد. 

عوامل تروریستی بهمن ۹۷ خرم‌آباد اعدام شدند

حکم اعدام ۲ نفرعامل اقدام تروریستی دهه فجر ۹۷ که پمپ بنزین «دره گرم» خرم آباد را به آتش کشیدند و منجر به شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی شدند اجرا شده است.

این افراد از سوی نیروهای امنیتی در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، این تروریست ها در کمترین زمان محاکمه شدند و مراحل اجرای حکم محاربه و اعدام آن‌ها طی شد و به سزای اعمال خود رسیدند.

آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال مسدود شد

آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال در کیلومتر ۲۰ بعد از تونل اول در ساعت ۱۷ روز جمعه به دلیل بروز سوانح طبیعی ریزش کوه و آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود  و برای تردد خودروها مسیر جایگزین جاده قدیم پل‌زال - پلدختر - خرم‌آباد تعیین شد.

درگذشت محسن قاسمی ملی پوش بروجردی کشتی فرنگی

"محسن قاسمی" ملی‌پوش بروجردی کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای آسیا که حدود ۲ سال در کما بود، سرانجام در سن ۳۱ سالگی دارفانی را وداع گفت.

تزریق یکهزارمیلیارد تومان به طرح‌های اشتغال روستایی در سفر رییس جمهور به لرستان

تزریق یکهزار میلیارد تومان منابع مالی برای تداوم طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به استان، توافق شد.

نقص فنی تریلر، موجب مرگ متصدی عوارضی آزادراه خرم‌آباد - پل زال شد

نقص فنی در یک دستگاه تریلر و برخورد آن با باجه اخذ عوارض در آزادراه خرم‌آباد - پل زال موجب مرگ متصدی عوارضی شد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان منصوب شد

طی حکمی از سوی " غلامحسین حسینی‌نیا"، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ، "حشمت الله معتمدی" به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان منصوب شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب در خرم‌آباد دایر شد

نمایشگاه بزرگ کتاب فجر با ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گشایش یافت و تا ۱۸ بهمن برای بازدید عموم دایر است.

برد خانگی خیبر خرم‌آباد مقابل شاهین بوشهر

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود مقابل شاهین بوشهر با سه گل به برتری رسید.

توزیع وسایل گرمایشی بین نیازمندان در لرستان

۲۱۰ وسیله گرمایشی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و باهمت گروه‌های جهادی در مناطق محروم لرستان توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان منصوب شد

"همایون عمودی‌زاده" طی حکمی از طرف رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان مدیرکل این سازمان در لرستان منصوب شد.

مرگ یک جوان براثر برخورد با قطار در دورود

یک جوان ۱۶ ساله براثر برخورد با دیزل قطار در ایستگاه راه‌آهن دورود جان باخت. 

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استانداری لرستان اشتغال زایی لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استانداری لرستان اشتغال زایی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استانداری لرستان اشتغال زایی لرستان امام جمعه خرم آباد آزادراه خرم آباد لرستان منصوب شد قاضی زاده هاشمی پل زال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم

حجت‌الاسلام شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت‌های اهالی رسانه در لرستان نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جمعی از اصحاب رسانه لرستان امروز با حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، دیدار کردند.

رابطه صمیمی حجت‌الاسلام شاهرخی با خبرنگاران لرستان از نکات قابل‌ توجه این محفل محسوب می‌شد و همین صمیمیت سبب شد خبرنگاران دیدگاه‌ها و مشکلات این استان را بی‌پرده بیان کنند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

پروژه‌های نیمه‌تمام، بیکاری و چالش‌های فرهنگی لرستان ازجمله مسائل مطرح‌شده در نشست خبری با خبرنگاران بود و حجت‌الاسلام شاهرخی خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار با بیان اینکه خبرنگاران با سخنی که می‌گویند و قلمی که به‌کار می‌برند، جایگاه مهمی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران نباید از روی حدس و گمان قلم بزنند و با مطالب بی‌پایه و اساس اذهان را مشوش کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی عنوان کرد: آگاهی‌دادن درست و به‌دور از بداخلاقی‌ها، کینه و نفرت موردنیاز است و اهل رسانه در این راستا اولین گروهی هستند که این وظیفه را باید به‌درستی انجام دهند.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد