Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت از امروز شنبه ۲۵ دی همه ۲۲ شهرستان مازندران همچنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

شهرستان‌های بهشهر، آمل، بابل، بابلسر، گلوگاه، نکا، میاندورود، ساری، سیمرغ، قائم‌شهر، جویبار، فریدونکنار، محمودآباد، نور، کلاردشت، عباس آباد، نوشهر، چالوس، تنکابن، سوادکوه، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وضعیت آبی به منزله پایان کرونا نیست، حتی برای افرادی که دو نوبت واکسن دریافت کرده‌اند.

اعلام وضعیت آبی در صورتی که منجر به شروع دورهمی‌ها، مهمانی و مراسم در محیط سربسته شود، بازهم احتمال افزایش آمار مبتلایان و شروع یک خیز جدید وجود دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت وضعیت آبی کرونایی ویروس کرونا وضعیت آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم استقبال از شهید گمنام با حضور پاسداران سپاه شهرستان سواتدکوه با آیین مرثیه سرایی و دعا درکنار پیکر شهید برگزار شد

گفتنی است این شهید والامقام ۲۶ ساله و در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.که به تازگی تفحص شده است و در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)برای تشییع مردم در شهرهای مازندران امروز وارد استان شد.



دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد