Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۸۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی معادل ۷۱ درصد کل واحدهای روستایی استان تاکنون مقاوم‌سازی شده است.

«بابک عاطفی»  اظهار داشت: ۱۱۸ هزار واحد مسکونی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان وجود دارد که ۷۱ درصد این آمار در سال‌های اخیر توسط بنیاد مسکن مقاوم سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه میزان مقاوم سازی واحدهای روستایی کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است، اظهار داشت: میانگین مقاوم سازی واحدهای روستایی در کشور ۵۴ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه توضیح داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده ۲۹ درصد باقی مانده از واحدهای مسکونی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت باید تا ۱۰ سال آینده مقاوم سازی شود.

اختیارات خوبی به استان‌ها در لایحه بودجه سال آینده داده شده است

وزیر کشور با بیان اینکه در بودجه سال آینده اختیارات خوبی به استان‌ها داده شده‌ است گفت: در لایحه بودجه صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها پیش‌بینی‌شده که مقداری از اختیارات ملی به سطح استان‌ها خواهد آمد و مسوولان استانی می‌توانند کار پیشرفت و توسعه استان را به‌صورت مستقل پیش ببرند.

«احمد وحیدی» در ایین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه با بیان این‌که مهم‌ترین وظیفه ما در استان کرمانشاه اشتغال‌زایی و رفع بیکاری است، افزود: رییس‌جمهور هم این را به استاندار جدید تذکر دادند و مرتب به بنده هم یادآوری کرده‌اند.

او افزود: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم و خیلی کارها انجام شود و از ظرفیت‌های متعدد استان بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه تجارت مرزی استان کرمانشاه با کشور عراق گفت: چندین مرز و بازارچه در استان وجود دارد که باید با تمام توان فعال شوند و این توسعه تجارت با کشور همسایه باید با محوریت استان کرمانشاه انجام شود که البته در این زمینه رسیدگی به معیشت مرزنشینان هم یک موضوع مهم است زیرا امنیت این‌جا با این عزیزان است.

وزیر کشور دیگر اولویت مهم استان در کاهش بیکاری را پیگیری و تکمیل طرح سامانه گرمسیری دانست و گفت: این پروژه با توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب و پیگیری ویژه دفتر ایشان به ثمر رسیده و لازم است تمام نتایج آن و ۹۰۰ هزار هکتار زمین مستعد کرمانشاه فعال شوند و زیر پوشش سامانه قرار بگیرند.

استاندار: ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه‌های دولت برای استان کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه با اشاره به تاکید فراوان رییس جمهور مبنی بر ایجاد اشتغال در کرمانشاه، گفت: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری مهمترین برنامه دولت سیزدهم برای استان کرمانشاه است.

«بهمن امیری مقدم» در مراسم تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه با حضور وزیر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های فراوان زیرساختی توسعه در استان از جمله راه آهن، فرودگاه بین المللی، مرزهای رسمی، بزرگراه راه کربلا از تهران تا مرز و دیگر زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل، شهرک صنعتی، برق، آب، گاز و مخابرات افزود: تبدیل کرمانشاه به قطب توسعه غرب کشور یکی از مهمترین برنامه‌هایم است.

او به فرصت های فراوان توسعه مانند وجود ذخایر نفت و گاز، کشاورزی و دامپروری مناسب، ظرفیت فراوان گردشگری و خدمات شهری و همچنین صنایع در استان اشاره کرد و یادآور شد: به پشتوانه این همه ظرفیت، اعلام می‌کنم مسیر سرمایه گذاری در استان کرمانشاه باز خواهد بود و هر مانعی در این مسیر باشد بدون تعارف باید برطرف شود.

استاندار سابق کرمانشاه: نرخ بیکاری استان را از ۲۱.۶ به ۱۴.۹ درصد رساندیم

استاندار سابق کرمانشاه با اشاره به اینکه براساس گزارشات مرکز آمار، این استان در سال ۹۶ با نرخ بیکاری ۲۱.۶ درصدی رتبه اول بیکاری در کشور را داشت، گفت: بر اساس همین گزارشات در پایان سال ۹۹ نرخ بیکاری استان را به ۱۴.۹ درصد رساندیم و از رتبه اول بیکاری در کشور فاصله گرفتیم.

«هوشنگ بازوند» در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور وزیر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: با وجود اینکه نرخ بیکاری را کاهش دادیم اما معتقدم اولویت اول استان کرمانشاه ایجاد شغل پایدار برای جوانان است.

وی با اشاره به اینکه شغل با سخنرانی، کنفرانس و جلسه ایجاد نمی‌شود، گفت: اسناد مهمی چون آمایش، اشتغال و جهش تولید را با کمک بخش خصوصی تدوین کردیم و باید بدانیم که ایجاد یک شغل سخت‌ترین کار است.

او اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم شغلی ایجاد کنیم باید از ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هر شخص بیکار در اختیار داشته باشیم.

۵۰۴ واحد مسکن مهر سرپل‌ذهاب تحویل مالکان شد

عاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از مجموع ۵۷۶ واحد مسکن مهر شهید شیرودی سرپل‌ذهاب که در زلزله آبان سال ۹۶ آسیب دید تاکنون ۵۰۴ واحد تکمیل شده و به مالکان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «عبدالرضا غفوری» روز سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی سرپل ذهاب افزود: هم اکنون سه بلوک ۷۲ واحدی که به طور کامل تخریب شد کار احداث آن توسط پیمانکار طرح بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید است تا پایان امسال با اتمام کار بازسازی شاهد تحویل واحدها به متقاضیان باشیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری انجام شده توسط استان کرمانشاه مطالبات پیمانکار پروژه مسکن شهید شیرودی سرپل ذهاب در حال پرداخت است و مابقی اعتبار مورد نیاز توسط سازمان ملی زمین و مسکن نیز تامین اعتبار شده و تمام برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است.

محموله مکمل ورزشی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در کنگاور توقیف شد

یک محموله قاچاق شامل پودر، قرص‌های مکمل و پوشاک ورزشی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور و ۱۰ هزار قطعه بچه ماهی قاچاق در شهرستان دالاهو با تلاش ماموران انتظامی کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سردار علی اکبر جاویدان ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این خودرو، حدود یک تُن پودر مکمل ورزشی، ۱۵ هزار عدد انواع قرص مکمل و ۱۰۰ عدد انواع پوشاک ورزشی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۵ میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی او به دستگاه قضایی خبر داد.

بیش از سه میلیارد دلار کالا امسال از مرزهای کرمانشاه صادر شد

معاون فنی اداره کل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به صادرات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار کالا از مرزهای اقتصادی استان در ۹ ماه سپری شده از سال جاری، گفت: این میزان شامل یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون دلار کالای غیرنفتی و نزدیک به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار میعانات گازی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مسلم احمدی نصر» روز پنجشنبه در کارگروه صادارت غیر نفتی استان در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، افزود: در ۹ ماه سپری شده از سال جاری؛ صادرات غیر نفتی از مرز های استان از نظر وزنی ۱۱ درصد کاهش اما از نظر ارزشی ۹ درصد افزایش داشته است.

او در ادامه با بیان اینکه بیشترین صادرات استان از مرز پرویزخان قصرشیرین انجام شده است، گفت: در ۹ ماه امسال بیش از ۲۴۰ هزار و ۳۸ کامیون از مرز های استان تردد کردند و همچنین بیش از ۳۴ هزار نفر مسافر نیز از مرزهای استان وارد و بیش از ۳۰ هزار نفر نیز از کشور خارج شدند.

استاندار کرمانشاه: پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد، گفت: تقویت مجموعه انتظامی باعث ارتقا امنیت جامعه و متعاقب آن رشد، توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

«بهمن امیری مقدم» در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه در استانداری، اظهار داشت: امنیت یک مقوله جمعی و فرابخشی است که همه دستگاه ها و سازمان ها در آن مسوولیت و وظیفه دارند.

وی با بیان اینکه پلیس تنها متولی امنیت آفرینی در جامعه نیست، تصریح کرد: همه سازمان ها و ادارات نیز هر کدام بنا به موقعیت و شرایطی که دارند در این راستا مسوول و موظف به مشارکت در امنیت آفرینی و اقدامات پیشگیرانه هستند.

امیری‌مقدم یادآوری کرد: با این وجود نقش نیروی انتظامی در امنیت بخشی و امنیت آفرینی در جامعه غیرقابل کتمان بوده و می توان پلیس را در خط مقدم مقابله با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه دانست که شبانه روز برای امنیت کشور و آسایش شهروندان تلاش می کنند.

کمیته امداد تا پایان امسال ۱۰ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد می‌کند

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه با اشاره به سابقه خوب اشتغالزایی کمیته امداد در کشور و استان در سال گذشته، پیش بینی کرد این نهاد تا پایان امسال تقریبا ۱۰ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد کند.

«پیمان ترکمانه» روز پنجشنبه با حضور در ایرنا افزود: کمیته امداد در سال جاری از منابع مختلف حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی مددجویان زیرپوشش در اختیار دارد که با جذب این منابع امیداوریم تا پایان سال ۱۰ هزار و حتی بیشتر فرصت شغلی ایجاد کنیم.

او میزان اشتغالزایی این نهاد را از ابتدای سالجاری تاکنون ۶ هزار فرصت شغلی عنوان کرد و توضیح داد: بیشتر منابع اعتباری از نیمه دوم سال تخصیص می یابد به همین دلیل امیدواریم تا پایان سال با کمک سیستم بانکی استان و جذب تمام منابع طبق برآورده ها ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

ترکمانه سقف پرداختی تسهیلات اشتغال کمیته امداد را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: امسال سقف تسهیلات اشتغال از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان یعنی ۲ برابر افزایش یافته است.

دانشگاه‌ها، مراکز علمی و رسانه‌ها غیرت انقلابی مردم ایران را تبیین کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه؛ یکی از وظایف مهم دانشگاه‌ها را تبیین غیرت دینی مردم در انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب ما یک انقلاب دینی و برخواسته از غیرت اسلامی مردم ایران بود، لذا همه وظیفه دارند این غیرت دینی را برای دانشجویان، جوانان و مردم تبیین کنند.

 آیت‌الله «مصطفی علما» در خطبه‌های  این هفته نماز جمعه ( ۲۴ دی ماه) کرمانشاه افزود: این غیرت دینی خانواده های ایرانی بود که بچه ها و جوانان خود را برای حفظ اسلام به جبهه های جنگ فرستادند لذا حفظ و نگهداری این غیرت برای دفاع از اسلام بسیار مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

او از دانشگاه ها، جریانات سیاسی و رسانه ها خواست در امر تبیین انقلاب ریشه ها و مقدمات و مبانی انقلاب اسلامی برای دانشجویان و جوانان تلاش و کوشش کنند زیرا اگر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیروز شدیم به خاطر همین غیرت دینی بود بنابراین با تبیین درست باید نگهداری شود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه وزیر کشور فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزیر کشور فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه استانداری کرمانشاه وزیر کشور فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه کرمانشاه با اشاره استاندار کرمانشاه استان کرمانشاه هزار فرصت شغلی انقلاب اسلامی کمیته امداد مقاوم سازی نرخ بیکاری غیرت دینی انجام شده وزیر کشور سرپل ذهاب استان ها تا پایان ۱۰ هزار ۹ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، در متن پیام فرهاد قائمیان آمده است:

«هنر» درهمیشه تاریخ با وجود تفاوت‌های فراوان و تنوع قومیت‌ها همواره در قالب یک رسانه جریان ساز و جهانی، بیانگر احساس و اندیشه ای بوده که بدون توجه به مرزهای جغرافیایی ، توانسته با جوامع و تمدن های مختلف ارتباط برقرارکرده و آنها را تحت نفوذ خود قرار دهد. رسانه ای که با تمام ابزارها و توانمندی هایش تغییرات شگرفی را در زیست انسان ها ایجاد کرده که تمرکز و پرداخت به این تغییرات فرهنگی و اجتماعی دربرگیرنده ابعاد مختلف و تامل برانگیزی است. تغییراتی که اکنون به واسطه برخی بدخواهی‌ها و کج اندیشی‌های تمامیت خواهانه فرهنگ بیگانه و مهاجمی که شکوفایی و بالندگی فرهنگ و هنر تمدن های بزرگ و دارای ریشه را نشانه رفته، تبدیل به اصلی ترین سلاح موثر برای مبارزه شده است.

مبارزه‌ای تمام عیار که بخش اعظمی از آن متوجه فرهنگ و هنر کشورهای اسلامی به ویژه سرزمین ایران با پیشینه‌ای بسیار ارزشمند مبتنی برآموزه های الهی و عرفانی بوده وبه پشتوانه سیره و روش ائمه اطهار(ع) پیام‌آور راستین هنر متعهد است. هنری که رسالتی عظیم برای انتقال مفاهیم انسانی به دنیای معاصر دارد و می‌بایست روشن کننده مسیری باشد که به واسطه رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسان دوستانه، صلح طلبانه و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) ایفا کند.

و اکنون جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با عبوراز یک مسیر پرافتخار بیست ساله در قالب جشنواره ها و رویدادهای موثرتلاش کرده تا با توجه به ظرفیت ها و امکانات محدود خود بازوی قدرتمندی برای عرضه مفاهیم والا و سیره، فرهنگ و معارف رضوی در تمام کشور و حتی دیگر کشورها باشد. مسیری پر از عطر و شمیم نام نامی علی ابن موسی الرضا(ع) که سرشار از برکت و مهر و مهرورزی به واسطه دریچه و گستره «هنر» است .

امروز بنده و همه همکارانم در ستاد برگزاری این رویداد ملی به عنوان خادمان فرهنگی حرم رضوی مفتخریم تا در هم جواری با اهالی ارجمند و فرهیخته اهل فرهنگ و هنر که هنرشان مزین به نام این امام همام است، نظاره‌گر اختتامیه دوره بیست و یکمین جشنواره‌ای باشیم که از پس دوره‌های درخشان قبلی، به بلوغی رسیده که می تواند در آینده ای نزدیک سرمنشا خدمات و روشنگر راهی باشد که همه اهالی ایران عزیز به واسطه نام مقدس و مبارک حضرت رضا (ع) به آن می بالند.

بنده و همه همکارانم در بیست و یکمین دوره جشنواره فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام، با کمک اندیشمندان در شوراهای سیاست‌گذاری و دبیران مجرب تمام تلاشمان را انجام دادیم تا در سایه نام پربرکت امام هشتم آثار فاخر و ارزشمند هنرمندان دغدغه مند این سرزمین را در بخش های مختلف پیش روی ارادتمندان و دوستداران امام رضا (ع) قرار دهیم.

در این مسیر اجرای محافل متعدد شعر در چهار بخش شعر فارسی، عربی، آذری و کودک و نوجوان در قالب ملی و بین المللی، برگزاری رویداد «آوای ارادت» در هشت استان کشور با محوریت ارائه آثار هنرمندان بومی و محلی در حوزه سرود و آواها و نواهای رضوی، بخشی از این اقدامات بوده است.

همچنین از مهم ترین ویژگی‌های برگزاری جشنواره دراین دوره، تغییر رویکرد از اجرای مراسم اختتامیه در یک استان و برگزاری محدود چند نمایش در بخش هنرهای نمایشی به برگزاری یک رویداد سراسری در کل کشور و اجرای بالغ بر ۵۵۰ نمایش در قالب سه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر صحنه‌ای و تئاتر میدانی (خیابانی) در سراسر کشورتحت پوشش برنامه«چله رضوی» بوده است. ضمن اینکه برگزاری رویدادهای مختلف و با کیفیت در حوزه «هنرهای تصویری»، «سینما» و«هنرهای تجسمی» نیز بخش دیگری از فعالیت های ستاد برگزاری جشنواره را تشکیل می داد که امیدوارم آغازگر مسیر تازه و جریان سازی در توسعه هنرهای دینی به ویژه در میان مخاطبان باشد.

آنچه ارائه شد، ره آوردی از روی ارادت به آستان مقدس حضرت رضا (ع) برای میزبانی شایسته از مخاطبان فهیم و هنرمندان شریف و عزیز و فرهیخته ای است که به واسطه حضور همه همکارانم در ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) متشکل از دبیران محترم، اعضای محترم شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی نهایت کوشش خود را برای برگزاری یک رویداد جریان ساز انجام دادند.

بی تردید باید دراین چارچوب از حمایت های بی دریغ جناب آقای دکتر محمد مهدی اسماعیلی؛ وزیرمحترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، جناب آقای سید محمد هاشمی؛ قائم مقام محترم وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، جناب آقای مرتضی سعیدی‌زاده؛ مدیریت بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و همه عزیزانی که در برگزاری باشکوه این دوره از جشنواره نقش به سزایی ایفا کردند بی نهایت قدردانی کنم که برای اعتلای نام این رویداد ملی که مزین به نام حضرت رضا(ع) است از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

بنده فرهاد قائمیان خادم ناقابل حریم رضوی و خدمتگزاراصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر، از درگاه حضرت پروردگار می‌خواهم تا این تلاش‌ها و فعالیت‌ها در شناساندن فرهنگ و معارف رضوی، آن هم به واسطه زبان شیوای هنر برای عموم افراد جامعه به ویژه نسل جوان ایران اسلامی موثر باشد. مسیری که دعا می کنم در سال‌های بعد شاهد رشد بیش از پیش این رویدادها با تاثیر حداکثری در مخاطب آگاه و اندیشمند باشیم . رویدادهایی که به نام نامی علی بن موسی الرضا(ع) آمده تا تبدیل به مسیری درخشان در اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904085

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه از اوایل هفته آینده
  • مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA
  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود