Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - مدیرکارگاه تولید انواع کتری و قوری گفت: این کارگاه ۲۰۰ متری که توسط خانواده همتی راه اندازی شده ظرف کمتر از دو سال توانسته علاوه بر تامین‌ نیاز داخل حدود ۳۰ درصد از محصول تولیدی خود را با واسطه به کشور های روسیه، نیجیریه، سوریه، عراق و افغانستان صادر کند.

ارمندپور گفت: این واحد تولیدی در مسیر فعالیت خود با مشکلات کوچک و بزرگی رو برو است ،مشکلاتی که بخشدار بخش مرکزی قول رفع آن را ظرف چند ماه آینده داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: اصلی ترین مشکل این واحد تبدیل کاربری آن از مسکونی به کارگاه و همچنین دسترسی به برق سه فاز است.

به گفته مدیرکارگاه تولید انواع کتری و قوری با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر رفع موانع از سر راه واحد های تولیدی و همچنین توجه به روستا نشینان مشکلات این واحد در دستور کار قرار گرفته است.

اکنون در این کارگاه چهار نفر مستقیم مشغول به کار هستند که با رفع موانع این میزان به ۱۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ظرفیت تولید کارگاه تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان