Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نخست مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور بخش آقایان روز سه‌شنبه ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد. این رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر به میزبانی استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری و به پایان رسید.

پس از پایان رقابت‌های دور نخست لیگ برتر شیرجه باشگاه‌های کشور تیم مس سونگون با کسب ۸۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم رعد پدافند با ۷۴ امتیاز دوم شد و تیم‌های آرسن البرز و نفت تهران هر دو با محموع ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. مرحله دوم این رقابت‌ها ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

محمدرضا شکول در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سطح مسابقات لیگ برتر شیرجه گفت: رقابت‌ها پس‌از وقفه‌ای دوساله به‌خاطر همه‌گیری کرونا انجام شد. اتفاق میمونی بود و خوشبختانه با اشتیاق زیاد و استقبال خوب شیرجه روها مواجه شد. حدود ۱۰ تیم در مسابقات حضور دارند و در قالب این تیم‌ها قهرمانان بزرگ ملی حضور دارند، کسانی که برای کشور افتخارآفرینی می‌کردند.

سرمربی تیم مس سونگون ادامه داد: ملی‌پوشانی مانند مجتبی ولی‌پور، علی شکول، حمید کریمی و سایر قهرمانان ملی در مسابقات حضور دارند که این بر جاذبه رقابت‌ها افزوده‌است. مسابقات در شرایط فشرده برگزار شد و قرار است در رقابت‌های آتی کمی از فشردگی مسابقات کاسته شود که این امر در افزایش کیفیت مسابقات نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: تعطیلی رقابت‌های شیرجه در کیفیت رقابت‌ها تأثیر داشت و در مجموع ۵ تیم رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند و تیم مس سونگون موفق شد در مرحله نخست مقام اول را بدست آورد. مجتبی ولی‌پور در هر سه رشته عنوان قهرمانی کسب کرد و سایر بازیکنان نیز در موفقیت تیم تأثیرگذار بودند.

شکول اظهار داشت: امیدوارم شیرجه آینده‌ی خوبی داشته باشد، جامعه شیرجه می‌تواند با همدلی و هم‌زبانی کارها را پیش ببرد. عشق در وجود ما وجود دارد و شیرجه سبقه‌ی خوبی دارد. شیرجه پتانسیل بالایی دارد و همت بالایی می‌طلبد تا در ادامه بتوانیم به نتایج درخشانی دست پیدا کنیم. ابقای محسن رضوانی در ریاست فدراسیون را نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم در این دوره شیرجه توفیقات خوبی را به ارمغان آورد.

کد خبر 5398201 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون شنا شیرجه واترپلو مسابقات شیرجه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال حذف استقلال و پرسپولیس سردار آزمون تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران فوتسال یحیی گل محمدی تکواندو وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد