Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آیین تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم غرب استان تهران به میزبانی شهر پرند با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار و انقلابی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، یادواره شهدا و آیین تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم غرب استان تهران به میزبانی شهر پرند با حضور خانواده معظم و معزز شهدای مدافع حرم غرب استان تهران، استاندار تهران، فرماندار شهرستان رباط‌کریم و سایر مسئولان و نیز مردم شهیدپرور، ولایتمدار و انقلابی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع امام علی (ع) شهر پرند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیل کاظمی امام‌جمعه شهر پرند ضمن گرامیداشت و خیرمقدم به خانواده‌های معزز و معظم شهدای مدافع حرم غرب استان تهران و مسئولان اظهار داشت: امروز به برکت حضور شما خانواده‌ها اعم از مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم غرب استان تهران و  همچنین پیکر دو شهید گمنام تازه تفحص شده و شهید مصطفی چگینی مجلس و محفل ما نورانی و شهر پرند عطرآگین این حضور و مراسم شد و امیدوارم از امروز شاهد برکات و تحولاتی در شهر پرند باشیم.

در این مراسم باشکوه که با خیل عظیمی از جمعیت و حضور مردم و مسئولان همراه بود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود عالی پیرامون جایگاه والای شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم گفت: ما امنیتی را که امروز در کشور داریم مرهون و مدیون رشادت‌های شهدای مدافع حرم و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و آن‌ها رفتند تا ریشه داعش تکفیری را در منطقه خشک کنند تا امروز ناموس ما در کشور آرامش و امنیت داشته باشد.

بازخوانی بمباران مدرسه بروجرد به روایت مادران شهدا؛ وقتی غرب از کودک‌کشی صدام حمایت کرد+تصاویرهمایش "بانوان فاطمی، مادران قاسم‌پرور" در قم برگزار شدروایتی از پایان انتظار 40 ساله مادران/ خانواده شهدا با پیکر شهید خود ملاقات کردند + فیلم

وی افزود: محاسبات دشمنان با حضور سردار دل‌ها و مدافعان حرم برهم ریخت و خیلی زود ریشه آن‌ها در منطقه خشک شد و امروز قدرت منطقه جمهوری اسلامی ایران است و این حرکت با پرچم اسلام از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دست معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) آغاز و به دست نایب برحقش امام خامنه‌ای مدظله‌العالی رسید تا زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم و پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی و منجی عالم بشریت برسانیم.

در ادامه همسر شهید انصاری شهید مدافع حرم با خاطره گویی از فرزندان دختر خود و ارتباط آن‌ها با روح پدر شهید خود و خواب‌هایی که در عالم رؤیا می‌بینند دقایقی همراه بود و با این خاطرات حال و هوای مراسم متحول و ناگهان بغض‌ها به گریه تبدیل شود و فضای مراسم به عطر شهدا عطرآگین شد.

در پایان مراسم پیکر دو شهید والامقام شهید مصطفی چگینی و شهید گمنام توسط مسئولان، مردم و خانواده شهدا تشییع شد و عطر خوش شهدا فضای مسجد جامع امام علی (ع) را فرا گرفت.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مادران شهدا برگزار شد شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک خاتم‍الانبیا (ص) کشور، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان در سالن همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگز شد.

در این مراسم بیش از ۲۵۰ نفر از فرماندهان و اساتید دانشگاه‌ها، فرماندهان مراکز آموزش تخصصی و وظیفه آجا، فرماندهان گروهان، گردان و مربیان منتخب، فرماندهان ارشد نظامی و مناطق پدافند هوایی، هوایی و دریایی و فرماندهان آموزش یگانی منتخب آنها و دست اندرکاران مهارت آموزی نیرو‌ها بصورت حضوری و وبیناری تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم از اپلیکیشن نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد