Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از نفت ستاره خلیج فارس گفت : نفت ستاره الگوی بسیار خوبی برای صنایع تولیدی و کسانی که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند است .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، سردار رعیتی فرد با اشاره به میانگین سنی کارکنان نفت ستاره که از بین جوانان است افزود : هر کجا به جوانان اعتماد شده آن صنعت و حرفه بسیار شکوفا شده است

رعیتی فرد ادامه داد:وقتی به جوانان میدان داده می شود آنها از ابتکارات و استعدادهای خود برای بالا بردن سطح کیفیت و طراحی های جدید استفاده می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همدلی و ایجاد فضای صمیمیت بین کارگرو کارفرما سبب تعلق خاطر کارگران به محل کار و در نهایت تاثیر مثبت بر کیفیت و کمیت تولید کالا خواهد شد.

وی همچنین بر به کار گیری استاندارهای ایمنی جهت جلوگیری از بروز حوادث نا خواسته در محل کار تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نفت صنعت وزارت تعاون رفاه اجتماعی خلیج فارس معاون نفت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برنا نفت ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کند.

لواندوفسکی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل نقش مهمی را در پیروزی بارسلونا برابر والنسیا ایفا کند و پس از پایان بازی هم به نظر می‌رسید که از عملکردی که در ترکیب این تیم داشت و نمایشی که بازیکنان این تیم ارائه کردند راضی است.

این ستاره لهستانی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مهمترین اتفاق برای ما این بود که بتوانیم کمترین فاصله را با حریفان حفظ کنیم. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبالی هجومی ارائه کنیم و گل‌های بسیاری به ثمر برسانیم.

فکر می‌کنم عملکرد خوبی در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به خوبی فضاهای مورد نیاز را پیدا کنیم. پیش از ضربه آزاد با فران تورس صحبت کردم و از او خواستم که به من اعتماد کند. حالا بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی هستیم.»

دیگر خبرها

  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان