Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: نگهداری و عدم عرضه دام در واحد های تولیدی برای گران شدن قیمت گوشت در بازار بر خلاف شرع، قوانین و مقررات می باشد

به گزارش برنا؛ مجتبی استوار زاده اظهار داشت: نظر به وضعیت و موقعیت حساس کنونی کشور، با هر گونه سود جویی و سودا گری در زمینه محصولات پروتئینی در شهرستان بر خورد قاطع و قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای دستورالعمل دادستان کل کشور و نظارت بر مایحتاج عمومی و حفظ حقوق عامه، دادستانی بر اجرای صحیح قوانین و پیشگیری از وقوع بزه در حوزه توزیع نهاده های دامی و توزیع گوشت قرمز نظارت خواهد کرد.

این مقام قضایی بیان داشت: عدم عرضه و نگهداری دام در واحد های تولیدی برای گران شدن قیمت گوشت در بازار برخلاف شرع، قوانین و مقررات کشور می باشد و مسئولین جهاد کشاورزی، دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت باید نظارت خود را بر واحد های تولیدی دام در شهرستان بیشتر کنند تا از بروز هر گونه تخلف و جرم و همچنین شیوع بیماری های دامی جلوگیری شود.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس قانون نظام جامع دامپروری کشور مصوب سال ۱۳۸۸، توزیع نهاده های دامی و نظارت بر واحد های تولید دام باید توسط جهاد کشاورزی انجام شود و توزیع نهاده دامی باید عادلانه باشد تا بر کاهش قیمت گوشت در بازار تاثیر بگذارد  و ضمن حمایت از تولید، نفع آن باید به مردم برسد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق گوشت قرمز گوشت قوانین و مقررات معدن و تجارت جرم قانون جهاد کشاورزی قوانین و مقررات گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد